آشنایی با خوراکی های ضد چاقی

آشنایی با ۸ خوراکی ضد چاقی

بادام : با داشتن مقادیر زیادی اسید آلفا لینولنیک با سرعت بخشیدن به متابولیسم موجب سوزوندن بیشتر چربی ها می شه.

در واقع رژیمی هایی که روزانه ۳ عدد بادام می خورند بدون هیچ سختی ای ۱۸ درصد از چربی بدنشون رو می سوزانند. براساس مطالعاتی که تازگیا در نشریه بین المللی چاقی به چاپ رسیده بادام در عین حال انرژی زیادی به افراد می دهد.

توت فرنگی : زغال اخته و دیگر میوه های این خونواده که شامل ویتامین C هستن به سوختن حدود ۳۰ درصد چربی بیشتر کمک می کنن. گروه مطالعاتی دانشگاه دولتی آریزونا اعلام کرد، این میوه ها حتی وقتی که فصل شون نیس در صورت نگهداری در فریزر خاصیت ضد چاقی شون رو حفظ می کنن.

دارچین : ادویه ایه که تنها اضافه کردن یه چهارم قاشق چایخوری اون به وعده های غذایی از افزایش انسولین در بدن جلوگیری می کنه به خاطر همین پیشنهاد می شه هر روز مقداری دارچین همراه با صبحونه بخورین.

زردچوبه : هم مانع زیاد شدن بافت های چربی می شه. مطالعه ای که در نشریه اندوکرینولوژی منتشر شده نشون می دهد به کار گیری زرچوبه در ساندویچ ها علاوه بر مزه دار کردن و رنگ دادن واسه لاغر شدن خوبه.

پرتقال : میوه ای که شامل ماده ای بی رنگ و متبلور به نام فلاونه باید نوشیدنی اصلی چاق ها باشه.

دانه های سویا : هم یکی دیگه از ۸ خوراکی لاغریه. اضافه کردن نصف فنجون سویا به ظرف سالاد یکی از راه های لاغر شدنه به شرطی که سابقه سرطان سینه در خونواده شما وجود نداشته باشه. کارشناسان فکر می کنند، سویا به دلیل غنی بودن از کولین به کبد و کیسه صفرا کمک می کنه تا چربی رو بهتر هضم کنن.

پنیر های سویسی : به عنوان غذایی که کلسیم زیادی داره آنزیم های تولید چربی در بدن رو کاهش میدن و موجب آب شدن چربی های اضافه بدن می شن.

داشتن فیبر زیاد در سیب زمینی های شیرین به این معنیه که انسولین رو ثابت نگه می داره و چربی کمتری در بافت های بدن انباشته می شه.

 

جمع آوری: آلامتو

 

بهترین ادویه واسه چربی سوزی

دلیل کم نشدن وزن چیه؟

بازنشر رژیم غذایی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *