آموزش حرکات یوگا برای افزایش تمرکز و آرامش

یکی از بهترین اثرات یوگا ایجاد حس آرامشه ،کیت ریچ این بار چند حرکت واسه گشایش قلب رو به شما پیشنهاد می کنه ، وقتی که انرژی خود رو واسه گشودن قلب خود صرف می کنین علاوه بر حس آرامش ، انرژی شما به دور وبریا تون هم منتقل می شه

به گزارش آلامتو به نقل از آی بانو؛ یه تئوری هست که میگه وقتی که انرژی خود رو واسه گشودن قلب خود صرف می کنین انرژی شما به دور وبریا تون هم منتقل می شه. ما هم شخصا به این تئوری باور داریم: ما این تمرینات گشایش قلب رو هر روزه قبل از آموزش به بقیه انجام می دیم.

در زمان یاد دادن همیشه باید رویی گشاده و پذیرا داشته باشیم و این حرکات همیشه به ما کمک می کنه که روی حرفه خود تمرکز داشته باشیم.

تنها منحصر به این نیس با انجام این ورزش همیشه احساس سرزندگی و آرامش می کنین.

وقتی که این حرکات رو انجام می دید با بستن چشماتون احساس خلاص شدن می کنین. همه انرژی خود رو در مرکز قفسه سینه خود جمع کنین. در اون ناحیه نفس رو حس کنین. پس از پایان کار و در سکوت به خاطر داشتن همه چیز قدر دان باشین.

هر حرکت رو بین یک تا سه مرتبه تکرار کنین. این حرکات رو همزمان با نفس گیری انجام بدین.

تمرینات یوگا واسه آرامش و تمرکز بیشتر

۱. به یه طرف دراز بکشین زانوها رو به داخل بدن جمع کنین و دستها رو مستقیما در همون سمتی که دراز کشیده اید بذارین. دستها روی هم قرار بگیرن. با یه دم دست بالایی رو از روی دست پایینی ورداشته و به سمت بالای سر ببرین و بعد همراه بالا تنه به سمت دیگه حرکت بدید با این حرکت قلبتون رو به روی آسمون می گشایید . باید در ناحیه سینه احساس کشیدگی داشته باشین. دست رو دوباره به سمت بالا چرخونده و دوباره به حالت اولیه برگردین. هر سمت باید بین ۵ تا ۱۰ مرتبه تکرار شه.

تمرینات یوگا واسه آرامش و تمرکز بیشتر

۲. روی شکم خود بخوابین و پاها رو صاف در پشت سر خود روی زمین بذارین. دستها رو در دو طرف قفسه سینه بذارین و حرکت رو شروع کنین طوری که کف دستها در زیر شونِه هاتون قرار بگیره. همزمان با بازدم به دستها فشار وارد کرده و بالا تنه رو تا جایی که می تونین به سمت بالا بکشین. شونه ها رو به سمت عقب و سینه رو به سمت جلو هدایت کنین. به اندازه دوبار دم و بازدم در همون حالت قرار بگیرین و بعد به حالت اولیه که دراز کشیده بودین برگردین. با هر تنفس تلاش کنین قفسه سینه رو بیشتر و بیشتر باز کنین . این حرکت رو ۵ مرتبه تکرار کنین.

یوگا واسه آرامش و تمرکز بیشتر

۳. روی زمین چهار زانو نشسته کف دستها رو روی زانوا قرار داده و تلاش کنین صاف بشینین. با یه دم به پشتتون به سمت عقب قوس داده و خود رو به سمت مرکز بدن جمع کنین و همراه بازدم شونه ها رو به سمت عقب برده و بدن رو باز کنین. این حرکت هم ۱۰ مرتبه تکرار شه.

بهترین حرکات یوگا واسه فوتبالیا

فواید ایستادن روی یه پا واسه تناسب اندام

آی بانو یوگا

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *