آموزش حرکت سوپرمن برای تقویت عضلات شکم و کمر

superman

واسه داشتن تناسب اندام و سلامت کلی باید واسه تک تک ماهیچه های بدنتون برنامه داشته باشین،داشتن تناسب انداممهمترین قسمتایی هستن که شما در تموم شرایط به اونا واسه خوش فرم بودن نیاز دارین.

به گزارش آلامتو و به نقل از بدونیم؛ حرکت سوپرمن در ورزش چیزی مثل حالت شخصیت سینمایی سوپرمن در حال پروازه. من خودم این ورزش رو روزانه دست کم یه دقیقه انجام میدم چون واسه تقویت ماهیچه های پشت و شکم بسیار به درد بخور و موثره.

چیجوری این حرکت رو انجام بدیم؟

روی شکم بخوابین و انگشت شست پا و چانه هم سطح با زمین قرار گیرد.

پاها رو به هم نزدیک کنین طوری که مچ پاها با هم برخورد کنه.

حالا بازوها رو در روبروی خود تا جایی که می تونین بکشین.

یه نفس عمیق بکشین و سینه، دستا، ران و پاها رو از روی زمین بلند کنین. حالتی مثل سوپرمن در حال پرواز پیدا می کنین. کمی لبخند بزنین، سوپرمنا همیشه خوشحال هستن به خصوص هنگام پرواز. به جای این که تلاش کنین پاها و دستا رو بیشتر از روی زمین بلند کنین اونا رو اونقدر به سمت بیرون بکشین که هیچ حالت انحنا و خم شدن در دستا و پاها وجود نداشته باشه.

نفسای عمیق بکشین و حواستون به کشش دست و پا باشه.

در بین بازدم دستا، پاها و سینه رو به حالت اولیه روی زمین برگردونین.

به چه دلیل باید این ورزش رو هر روز انجام بدیم؟

چون ماهیچه های سینه، شونِه، بازو، پا و شکم و کمر رو کشش میده و تقویت می کنه.

به عضلات شکم و کمر شکل میده.

ستون فقرات رو ماساژ داده و کمر رو انعطاف پذیر می سازه.

به کشش سینه کمک می کنه.

گردش خون رو تقویت می کنه.

این حرکت روی ذهن هم تاثیر میذاره. زمان انجام این تمرین مشکلات رو به طور کامل فراموش کرده و ذهنم متمرکز به زمان حال می شه.

بهترین ورزش واسه عضلات شکمیه.

یادتون باشه که این تمرین نیاز به مداومت داره. اگه روزی یه دقیقه این تمرین رو انجام بدین خیلی زود فرق رو احساس می کنین.

افزایش قد با حرکات کششی ستون فقرات

چیجوری چربی بیشتری بسوزونیم؟

بدونیم تمرینات ورزشی شکم شش تیکه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *