[اینفوگرافی]: ۳۰ نکته برای حضور موثر برند در شبکه‌های اجتماعی

[اینفوگرافی]: ۳۰ نکته برای حضور موثر برند در شبکه‌های اجتماعی

شبکه های اجتماعی دیگه تنها فضایی واسه سرگرم شدن و آشنا شدن با افراد جور واجور نیستن، تجاری شدن این شبکه ها مسئله ای ست که روز به روز بیشتر احساس می شه و برنده های کوچیک و بزرگ هر روز نسبت به  احساس نیاز بیشتری می کنن. اگه شما هم به دنبال حضور تجاری موثر در شبکه های اجتماعی هستین در اینفوگرافی با Modir TV همراه باشین:

اینفوگرافی 30 نکته واسه حضور موثر برند در شبکه های اجتماعی
اینفوگرافی ۳۰ نکته واسه حضور موثر برند در شبکه های اجتماعی

اگر نمی تونید اینفوگرافی رو ببینین، می تونید متن زیر رو بخونین:

این کارا رو انجام ندین

  • حضور در شبکه اجتماعی بدون داشتن استراژی
  • دنبال کننده و لایک فیک نخرید.
  • در زمان کوتاه تعداد زیادی پست درج نکنین.
  • فقط درباره اجناس و برند خود صحبت نکنین.
  • همزمان همه ی پلتفرم ها رو هدف قرار ندین.

این کارا رو حتما انجام بدین

  • دائم سیر تغییر در لایک ها، کامنت ها، فالورها و اعضا ر بررسی کنین.
  • واسه هر کانال و صفحه محتوای یونیک و متفاوت تولید کنین.
  • از موضوعاتی که ترن هستن واسه دیده شدن برند خود استفاده کنین.
  • به بهونه های جور واجور مخاطبان تون رو تشویق کنین پست یا برندتون رو با بقیه به اشتراک بذارن.
  • مردم واسه سرگرم شدن به شبکه های اجتماعی می آیند، به جای داشتن لحنی خشک و جدی تلاش کنین لحنی دوستانه داشته باشین (البته خیلی از هویت برندتون فاصله نگیرید).
  • واسه عکس ها سایزی مشخص در نظر بگیرین و استانداردهای هر شبکه اجتماعی رو رعایت کنین.

صاحب بهترین محتوا باشین

  • محتوای دور و بر برندتون رو به اشتراک بذارین.
  • از ترندهای روز استفاده کنین اما خیلی از بخش برندتون فاصله نگیرید.
  • از مقالات آموزشی در مورد بخش ی فعالیت برندتون استفاده کنین.
  • با نظرسنجی، بازی و سوال و جواب مخاطب رو با پست ها درگیر کنین.

برندینگ در شبکه های اجتماعی

  • براساس خود در همه ی شبکه های اجتماعی از نظر لحن، هویت چشمی و سبک محتوایی که درج می کنین یکدست باشین.
  • اینفلونسرهایی که با برندتون همخوانی دارن پیدا کنین و از اون ها به عنوان پلتفرمی واسه دیده شدن برندتون استفاده کنین.
  • عکس پرسنلتان رو به اشتراک بذارین تا حس نزدیکی بین مخاطبان و برندتون به وجود بیاد.
  • واسه مخاطبان تون شفاف باشین و محتوای مورد علاقه شون رو در اختیارشون بذارین.

ابزارهایی واسه مدیریت آسون تر

  • Hootsuite واسه مدیریت چندصفحه در چند رسانه های اجتماعی جور واجور تو یه زمان (اینستاگرام و توییتر).
  • Google Analytics واسه این که بفهمین چقدر از ترافیک سایت تون از درگاه شبکه های اجتماعی بوده.
  • Tolgram واسه زمان بندی پست های کانال و تبلیغات کلیکی
  • Bittly  واسه کوتاه کردن لینک ها و بالا بردن شانس شِیر شدن پست ها

اطلاعات به درد بخور

  • ۹۳% از مشریانی که آنلاین خرید می کنن قبل از خرید سری به شبکه های جتماعی زده ان.
  • در اینستگرام آلبوم های عکس ۱۸۰% بیشتر از عکس های تکی دیده می شن.
  • با به کار گیری ایموجی ها، کامنت ها ۳۳% افزایش پیدا می کنن.
  • در اینستاگرام مردم به اندازه ۲۵% بیشتر با برنده ها سروکله میزنن.

محدودیت ها و چهارچوب ها رو یادتون نره

  • محتوای خود رو به گونه ای تولید کنین که تا حد امکان بوسیله بقیه کپی نشه (مثلا در عکس ها و ویدیوها از واترمارک استفاده کنین).
  • در انتخاب عکس ها و ویدیوها حواستون رو بیشتر جمع کنین و چهارچوب های قانونی رو یادتون نره!
  • کپی رایت رو رعایت کنین، (محتوای بقیه رو کپی نکنین).
  • واسه امنیت بیشتر از پسورد دو مرحله ای استفاده کنین.
  • Follow
Share