[اینفوگرافی]: ۶ مزیت ایمیل مارکتینگ و بازاریابی رسانه‌های اجتماعی

در این اینفوگرافی، به ایمیل مارکتینگ و بازاریابی رسانه های اجتماعی از بالا نگاه می کنیم و ۶ مزیت برتر اون ها رو می شماریم. شبکه های اجتماعی بستری مناسب واسه همراهی و همدلی با مشتری و ایمیل مارکتینگ یکی از به صرفه ترین روش های دیجیتال مارکتینگ است. با ۶ مزیت ایمیل مارکتینگ و بازاریابی رسانه های اجتماعی همراه باشین:

متن اینفوگرافی:

  • بازاریابی رسانه های اجتماعی: می تونه تعداد زیادی لایک، Follower و طرفدار براتون بیاره!
  • ایمیل مارکتینگ: خیلی راحت می تونید یه بانک ایمیل جمع بیاری کنین.
  • بازاریابی رسانه های اجتماعی: خیلی راحت می تونید با مشتریان تون رابطه برقرار کنین.
  • ایمیل مارکتینگ: فرصت خوبی رو واسه تعامل و درک تعداد زیادی مخاطب و مشتری به شما می دهد.
  • بازاریابی رسانه های اجتماعی: یه راه حل موثر واسه خرید کردن دوباره و دوباره مشتریاس!
  • ایمیل مارکتینگ: واسه شناساندن برندتون بسیار کارسازه.
  • بازاریابی رسانه های اجتماعی: یکی از کم هزینه ترین راه های بازاریابی است.
  • ایمیل مارکتینگ: هزینه بسیار پایین تری نسبت به بقیه روش های بازاریابی مستقیم پرداخت می کنین.
  • بازاریابی رسانه های اجتماعی: به سئو سایت تون کمک می کنه (به خصوص )
  • ایمیل مارکتینگ: با رعایت اصول اون، می تونه ابزاری مناسب واسه بازی برد-برد شما با مشتریان باشه.
  • بازاریابی رسانه های اجتماعی: کمپین ها رو خیلی راحت می تونید آزمایش کنین.
  • ایمیل مارکتینگ: کلی وسیله رایگان واسه آزمایش کمپین هاتون هست.
  • Follow

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *