خیلی ساده و سریع اگه بخوایم به شما بگیم که چیجوری یه رو تدوین کنیم، باید به ۷ مرحله زیر اشاره کنیم. پیشنهاد می کنیم نگاهی به این ۷ مورد بندازید و بعد هر کدوم رو به صورت تخصصی فرا گرفته و به کار بگیرین. این شما و هم اینم :

اگر نمی تونید اینفوگرافی رو ببینین، می تونید متن زیر رو بخونین:
قدم اول: فهمیدن مشتریان
با به کار گیری ، تصویری روشن و دقیق از مشتریان هدفتون ارائه بدید.
قدم دوم: تحلیل بازار
با تحقیقات بازار، اطلاعات دقیقی از بازار رو مثل اندازه قابل دسترس بودن بازار، مشتریان بالفعل و بالقوه، تمایلات مخاطبان و… رو بفهمین.
قدم سوم: تحلیل رقبا
بررسی کنین اگه مشتری از شما خرید نکنه، راه حل جانشین اون چیه؟ نقاط قوت و ضعف اون راه ها رو پیدا کنین.
قدم چهارم: تحلیل سیستم پخش اجناس
بهترین راه واسه پخش اجناس یا خدماتتون چیه؟ به طور دقیق اون رو مشخص کنین.
قدم پنجم: تعریف بازاریابی آمیخته (۴P)
آمیخته بازاریابی (۴P) مربوط به کار و کاسبی تون رو تعریف کنین (یکی از مهمترین بخش ها در !)
قدم ششم: تحلیل بودجه
بودجه ای رو که واسه بخش های جور واجور بازاریابی در نظر گرفته اید رو تحلیل و شفاف سازی کنین.
قدم هفتم: مرور و بازنگری
تموم بخش های برنامه رو بازبینی کنین. بخش هایی از برنامه ها رو که بی تاثیر یا مضر تشخیص دادین، خط بزنین.
- Follow
-