By: مدیر سایتPosted on اکتبر 21, 2020نوامبر 16, 2020 ۲۴- به لحاظ احساسی به این برند وابسته هستم . ۲۵- این برند برای من احساسات مثبتی را به همراه میآورد. دانلود کامل پایان نامه در سایت pifo.ir موجود است. رابطه درازمدت ۲۶- برای مدت طولانی این برند جزئی از زندگی من بوده است. Categories: پایان نامه های ارشد سری اول راهبری نوشته تحقیق – شناسایی عوامل موثر بر شیفتگی به برند (مورد مطالعه برند آدیداس)- قسمت ۵۷منابع مقالات علمی : شناسایی عوامل موثر بر شیفتگی به برند (مورد مطالعه برند آدیداس)- قسمت …