Lgan(1999)

نتایج این پژوهش مبین تأثیر آمیخته بازاریابی (کیفیت، قیمت، تبلیغ، توزیع) میزان رضایت مندی مشتری می‌باشد.

۵

Jones and Sasser
(۱۹۹۷)

رضایت مندی مشتری می تواند باعث موفقیت و عدم رضایت مندی مشتری ممکن است سبب شکست یک شرکت گردد چرا که خود خریداران برای نوعی کالا و خدمات شبکه تبلیغات می سازند.

دانلود متن کامل این پایان نامه در سایت abisho.ir

۶

Gould Smith (1999)

آمیخته بازاریابی مهمترین بخش فعالیت می باشد که مدیران برای رسیدن به اهداف فروش و سود آوری، منابع شرکت را به آن تخصیص می دهند.

۷

Philip Cutler (1999)

بین رضایت مشتریان و عملکرد شرکتهای تولیدی رابطه مستقیم وجود دارد.

۸

Bennett (1997)

آمیخته بازاریابی عملکرد سازمان را با توجه به یک سری عوامل همانند انتظارات مشتری، توانایی های مشتری، در دسترس بودن محصول برای مشتری مشخص می کند.

۹

Gould Smith (1999)

بسیاری از مدیران بازاریابی اساس روابطشان را با مشتریان بر مبنای رویهای قرار میدهند که فرد گرایی، مشتری گرایی انبوه یا شخصی سازی نام دارد.

۱۰

Harry Ming (1997)

تولید، فروش، بازاریابی اجزای ضروری یک شرکت را تشکیل می‌دهند و باید در کنار هم به کار گرفته شوند.

۱۱

Cutler, Armstrong
(۲۰۰۰)

امروزه کسب شهرت و اعتبار بسیار دشوار است و از دست دادن آن بسیار آسان.