Lgan(1999) |
نتایج این پژوهش مبین تأثیر آمیخته بازاریابی (کیفیت، قیمت، تبلیغ، توزیع) میزان رضایت مندی مشتری میباشد. |
۵ |
Jones and Sasser (۱۹۹۷) |
رضایت مندی مشتری می تواند باعث موفقیت و عدم رضایت مندی مشتری ممکن است سبب شکست یک شرکت گردد چرا که خود خریداران برای نوعی کالا و خدمات شبکه تبلیغات می سازند. |
دانلود متن کامل این پایان نامه در سایت abisho.ir |
۶ |
Gould Smith (1999) |
آمیخته بازاریابی مهمترین بخش فعالیت می باشد که مدیران برای رسیدن به اهداف فروش و سود آوری، منابع شرکت را به آن تخصیص می دهند. |
۷ |
Philip Cutler (1999) |
بین رضایت مشتریان و عملکرد شرکتهای تولیدی رابطه مستقیم وجود دارد. |
۸ |
Bennett (1997) |
آمیخته بازاریابی عملکرد سازمان را با توجه به یک سری عوامل همانند انتظارات مشتری، توانایی های مشتری، در دسترس بودن محصول برای مشتری مشخص می کند. |
۹ |
Gould Smith (1999) |
بسیاری از مدیران بازاریابی اساس روابطشان را با مشتریان بر مبنای رویهای قرار میدهند که فرد گرایی، مشتری گرایی انبوه یا شخصی سازی نام دارد. |
۱۰ |
Harry Ming (1997) |
تولید، فروش، بازاریابی اجزای ضروری یک شرکت را تشکیل میدهند و باید در کنار هم به کار گرفته شوند. |
۱۱ |
Cutler, Armstrong (۲۰۰۰) |
امروزه کسب شهرت و اعتبار بسیار دشوار است و از دست دادن آن بسیار آسان. |