By: مدیر سایتPosted on اکتبر 21, 2020نوامبر 16, 2020 مساعدت های ویژه q15 ۳۴٫۰۰۰ ۳٫۷۳۵ ۰٫۷۹۰ ۰٫۱۳۶ زمان پرداخت q16 ۳۴٫۰۰۰ ۳٫۸۵۳ ۰٫۹۵۸ ۰٫۱۶۴ شرایط اعتبار q17 ۳۴٫۰۰۰ ۳٫۰۲۹ ۱٫۱۹۳ ۰٫۲۰۵ کانال های توزیع (عمده فروشی و خرده فروشی) q18 ۳۴٫۰۰۰ ۳٫۷۰۶ ۰٫۸۷۱ ۰٫۱۴۹ گستردگی شبکه توزیع q19 ۳۴٫۰۰۰ ۳٫۷۰۶ ۰٫۶۷۶ ۰٫۱۱۶ Categories: پایان نامه های ارشد سری اولAHPMADMآگاهی از برندآمیخته بازاریابیادراکات مشتریانارائه دلایلارباب رجوعارتباط با مشتریارتباطاتارزش برندارزش کالاارزش گذاریارزش ویژهارزش ویژه برنداستراتژی بازاریابیافزایش فروشاقتصاد کشورالکترونیکانتقال تکنولوژیاولویت بندیبازاریابیبازرگانیبرنامه ریزیبرند سازیبهره وریبومی سازیپیاده سازیپیشبرد فروشتأمین کنندگانتبلیغاتتجاری سازیتحلیل اطلاعاتتحلیل سلسله مراتبیتصمیم خریدتصمیم گیریتلویزیونتوزیع کالاتوسعه بازارتوسعه صادراتجاری سازیجذب مشتریجذب مشتریانچرخه عمرحداقل کارحفظ مشتریحفظ مشتریانحمل ونقلخانوادهخدمات الکترونیکخدمات الکترونیکیخرده فروشیدارایی هادلبستگیدندانپزشکیدهان به دهاندولت الکترونیکدیهراهنرتبه بندیرضایت مشتررضایت مشتریرضایت مشتریانرضایت مندیرضایت مندی مشتریرضایتمندیرفتار خریدرمانروستاروش شناسیسبک زندگیسرشماریسرمایه گذارانسرمایه گذاریسلسله مراتبیسوء استفادهسود آوریسودآوریشخصی سازیشرکتهای کوچکصنایع غذاییضمانطلاقعامل روانیعفوعمده فروشعملکرد شرکتفیزیولوژیکیقصد خریدقیمت تمام شدهقیمت فروشقیمت گذاریکانال توزیعکانال های توزیعکسب و کارکشاورزیکنترلکیفیت ادراک شدهکیفیت محصوللوازم خانگیماتریسماهوارهمبانی نظریمدل سازیمدیریت بازاریابیمدیریت دولتیمزیت رقابتیمصرف کنندگانمصرف کنندهمصرفکنندهمنابع انسانیمنابع سازمانمنابع محدودمنزلت اجتماعیمواد غذاییموفقیت بازاریابیمیزان فروشنام و نشان تجارینشان تجارینمایندگاننیازهای جامعهنیروی انسانیهوش بازاریابیو رتبه بندیوابستگیوفاداریوفاداری به برندوفاداری مشتریوقف راهبری نوشته پژوهش – بررسی رابطه بین ساختار سرمایه و وجه نقد آزاد و تنوع شرکتها- قسمت ۳۰تاثیر کارآیی مالی بر میزان جذب سپرده های مورد انتظار در شعب بانک …