By: مدیر سایتPosted on اکتبر 21, 2020نوامبر 16, 2020 q25 ۳۴٫۰۰۰ ۳٫۹۷۱ ۰٫۸۳۴ ۰٫۱۴۳ برگزاری نمایشگاه q26 ۳۴٫۰۰۰ ۳٫۷۵۱ ۰٫۸۱۸ ۰٫۱۴۰ روابط عمومیقوی و خبرگی نیروی فروش q27 ۳۴٫۰۰۰ ۳٫۹۷۱ ۰٫۷۹۷ ۰٫۱۳۷ تبلیغات رسانه ای q28 ۳۴٫۰۰۰ ۴٫۰۰۱ ۰٫۸۵۳ ۰٫۱۴۶ بهره گیری از اینترنت q29 ۳۴٫۰۰۰ ۲٫۷۶۵ ۱٫۲۰۸ ۰٫۲۰۷ Categories: پایان نامه های ارشد سری اولAHPMADMآگاهی از برندآمیخته بازاریابیادراکات مشتریانارائه دلایلارباب رجوعارتباط با مشتریارتباطاتارزش برندارزش کالاارزش گذاریارزش ویژهارزش ویژه برنداستراتژی بازاریابیافزایش فروشاقتصاد کشورالکترونیکانتقال تکنولوژیاولویت بندیبازاریابیبازرگانیبرنامه ریزیبرند سازیبهره وریبومی سازیپیاده سازیپیشبرد فروشتأمین کنندگانتبلیغاتتجاری سازیتحلیل اطلاعاتتحلیل سلسله مراتبیتصمیم خریدتصمیم گیریتلویزیونتوزیع کالاتوسعه بازارتوسعه صادراتجاری سازیجذب مشتریجذب مشتریانچرخه عمرحداقل کارحفظ مشتریحفظ مشتریانحمل ونقلخانوادهخدمات الکترونیکخدمات الکترونیکیخرده فروشیدارایی هادلبستگیدندانپزشکیدهان به دهاندولت الکترونیکدیهراهنرتبه بندیرضایت مشتررضایت مشتریرضایت مشتریانرضایت مندیرضایت مندی مشتریرضایتمندیرفتار خریدرمانروستاروش شناسیسبک زندگیسرشماریسرمایه گذارانسرمایه گذاریسلسله مراتبیسوء استفادهسود آوریسودآوریشخصی سازیشرکتهای کوچکصنایع غذاییضمانطلاقعامل روانیعفوعمده فروشعملکرد شرکتفیزیولوژیکیقصد خریدقیمت تمام شدهقیمت فروشقیمت گذاریکانال توزیعکانال های توزیعکسب و کارکشاورزیکنترلکیفیت ادراک شدهکیفیت محصوللوازم خانگیماتریسماهوارهمبانی نظریمدل سازیمدیریت بازاریابیمدیریت دولتیمزیت رقابتیمصرف کنندگانمصرف کنندهمصرفکنندهمنابع انسانیمنابع سازمانمنابع محدودمنزلت اجتماعیمواد غذاییموفقیت بازاریابیمیزان فروشنام و نشان تجارینشان تجارینمایندگاننیازهای جامعهنیروی انسانیهوش بازاریابیو رتبه بندیوابستگیوفاداریوفاداری به برندوفاداری مشتریوقف