قبلا درباره ی صحبت کرده بودیم. در این جا می خوایم تا شما ارائه بدیم که شامل بعضی از نکاتی ست که معمولا به چشم نمی آیند، اما تاثیرشون در روند کلی روند بازاریابی استارت آپ یا کار و کاسبی شما مهمه. با همراه باشین:

۱) با بعضی از بهترین مشتریان تون گفت و گو کنین

ایده ی خوبی براتون دارن؟ (به ایده های غیرمنطقی و گرون توجه نکنین).

۲) از مشتریان واسه معامله شون تشکر کنین

تشکر از مشتری رابطه موثر رو گسترش می دهد. این تشکر می تونه یه متشکرم ساده با یه لبخند باشه.

۳) قلمرو بازاریابی خود رو تغییر بدید

اگه قلمرو شما اونقدر گسترده شده که تفاوت و تاثیر خود رو از دست داده اید، بر مشتریان واقعی خود متمرکز شید. اما اگه آمادگی واسه گسترش رو دارین، ذره ذره بخش ی خود رو زیاد کنین.

۴) معرف های بیشتری به دست بیارید

واسه رابطه با آدمایی که می تونن مشتری ها رو به سمت شما بفرستن وقت بذارین و از کسائی که بقیه رو به شما می فرستند تشکر کنین.

۵) بازاریابی خود رو جذاب تر کنین

با بهبود ظاهر و حس و حال بخش فروش، می توان به شکل زیادی ارتباطات رو موثر تر کرد.

۶) واسه جلب و حفظ مشتری لبخند بزنین

مطمئن شید که همکاران تون نگاه و رفتاری مثبت با مشتری داشته باشن. واسه این که تموم افراد در جهت برنامه ی بازاریابی حرکت کنن، واسه اون ها وقت بذارین و به اون ها آموزش بدید.

مطلب دیگر :  [اینفوگرافی]: ۵ نکته مهم در تولید مقاله برای وب‌سایت

۷) تجربه به یادماندنی واسه مشتری خود بسازین

طوری رفتار کنین که مشتری احساس کنه معامله با شما تجربه ای مورد پسند و به یادماندنیه. به برخوردهای خاطره انگیز فکر کنین.

۸) دلیل نبود رضایت مشتریان رو جویا شید

به چه دلیل ناراضی؟ می شد با کاری ساده اون ها رو نگهداشت؟ (به مشتریائی که با الگوی مشتری نمونه ی شما منطبق نیستن توجهی نکنین!)

۹) ببینین در چی می خواهید بهترین باشین و در اون سرمایه گذاری کنین

حتی اگه مسئله ای کوچیک موجب بهتر بودن شما باشه، اون رو بشناسین و حتما در جلا دادن اون درخشش بکوشید.

۱۰) بکوشید تا خدمات در رابطه رو هم به طور جانبی به مشتریان تون ارائه کنین

اما یادتون نره که نباید خدمات و اجناس بی استفاده رو به مشتری عرضه کنین.


واسه دانلود PDF این مقاله، کلیک کنین: ۱۰Solutions-PDF


 

  • Follow

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *