۱۱ استراتژی «پایه‌ای» برای موفقیت در فروش – بخش دوم

در بخش اول «»، به ۵ روش هدف دار اول اشاره کردیم. ۶ روش هدف دار دیگه رو در بخونین. با Modir TV همراه باشین:

۶) فوت وفن ۱۰۰ تماس

اگه از روبرو شدن با مخاطبان و مشتریان می ترسید، تلاش کنین تو یه روز یا یه مدت مشخص، به ۱۰۰ مشتری احتمالی رابطه برقرار کنین و تلاش کنین تا کالایتان رو به اون ها بفروشین. نتیجه هیچ اهمیتی نداره؛ شما فقط واسه این که ترستون بریزه، باید با ۱۰۰ نفر صحبت کنین و به اصطلاح، خودتون رو Present کنین.

۷) قیمت محصول و خدمات تون رو متعادل کنین

با تحقیقات بازار، از قیمت گذاری رقیبان خود خبردار شین و قیمت گذاری خود رو هوشمندانه انجام بدین. اگه قیمت شما بیشتر از رقیبتانه:

  • باید خدمات تحویل و پس از بهتری نسبت به اون داشته باشین.
  • یا این که کالای شما در برابر رقیبتان، برتر و باکیفیت تر به نظر برسه (و باشه!)

۸) برد – برد صحبت کنین!

مکالمات موفق معمولا مکالماتی هستن که به نفع هر دو طرف صحبت باشن. مکالماتی که منافع مشترک هر دو طرف رو دربر میگیره و اصطلاحا به اون «برد-برد» می می گن. در این نوع گفتگو ها:

  • با سوالاتی مناسب، نیازای طرف مقابل رو درمیابید.
  • صبور هستین.
  • اطلاعاتی کامل دارین و واسه سوالات و رفع نگرانی های طرف مقابل آماده اید.

۹) بر ایجاد مشتریان دائمی تمرکز کنین

این طور نباشه که تموم فکر و ذهن تون این باشه که کالا یا خدمات رو بفروشین و… فرار!

پس از انجام خرید هم با مشتری ارتباطی قوی و محکم برقرار کنین تا خریدهای بعدی اون هم از شرکت شما باشه.

۱۰) به مشتریان بالقوه خود، پیشنهادات باور نکردنی بدین

بن های تخفیف مقطعی، «۵ تا بخر، ۶ تا ببر»، اشانتیون و… می تونه واسه مشتریائی که تو یه قدمی خرید هستن بسیار به درد بخور باشه. از اون ها استفاده کنین.

۱۱) مخاطب رو وارد حلقه اعتماد خود کنین

بعضی وقتا (فقط بعضی وقتا!) به مشتریان خود بدون هیچ دلیلی و بدون این که اون ها خود پیگیر خواسته هاشون باشن، زنگ بزنین و از نگرانی هاشون (نگرانی های کاری البته!) سوال کنین. بذارین در نظرشون فرد مورد اعتماد و صادقی شید. با اینکار اون ها به شما اعتماد خواهند و با خوشحالی و رضایت خاطر، از شما خرید می کنن.

  • Follow