۲۰ پرسشی که باید قبل از هرگونه فعالیت تبلیغاتی از خودتان بپرسید

۲۰ پرسشی که باید قبل از هرگونه فعالیت تبلیغاتی از خودتان بپرسید

قبل از اجرای هر برنامه ی تبلیغاتی، ۲۰ سوال زیر در مورد خودتون، مشتری، محصول و هر اون چیزی که به موفقیت شما در تبلیغات کمک می کنه مطرح و واسه اون جواب داشته باشین. این شما و اینم «»:

  1. کدوم شخص یا سازمانی در کدوم جایگاه یا اعتباری؟
  2. با چه دیدگاه ، هدف و انتظاری؟
  3. چه حرف، سخن و شعاری؟
  4. در مورد کدوم کالا یا خدماتی؟
  5. با کدوم مشخصات، امتیازات و منافعی؟
  6. با کدوم فرق (نسبت به رقبا) و تمایزی؟
  7. در کدوم مرحله از منحنی عمر محصول (PLC
  8. در کدوم وضعیت رقابتی یا انحصاری؟
  9. با کدوم قدرت و سهم بازاری؟
  10. با کدوم هدف ارتباطی یا تجاری و با دقیق شدن و فوکوس کردن بر کدوم گروه از مشتریان؟
  11. با چه قصد، مضمون و محتوایی؟
  12. با به کار گیری کدوم وسیله ها و اجزایی؟
  13. از راه کدوم دسته از رسانه ها؟
  14. در چه زمان، مکان و شرایطی؟
  15. با چند دفعه تکرار و استمراری؟
  16. با چه لحن، آهنگ و الفاظی؟
  17. باکدام فوت وفن و جاذبه ای؟
  18. چه پیام و خبر و اطلاعی رو؟
  19. به کدوم دسته از مخاطبان و مشتریائی؟
  20. با چه نیاز، انتظار، سن، عقیده، شرایط، قدرت مالی واختیاری می رساند؟
  • Follow
Share