۲ روش کاربردی برای تبلیغات در اینستاگرام + معرفی ابزار

۲ روش کاربردی برای تبلیغات در اینستاگرام + معرفی ابزار

هممون در مورد اهمیت و محبوبیت و هدف دار بودن و… و… اینستاگرام می دانیم! بریم سر اصل مطلب. در اینستاگرام چیجوری باید تبلیغ کرد؟ چه ابزارهایی واسه این کار، خوبه؟

در این مقاله به بررسی دو پیشنهاد باحال و یه وسیله به درد بخور هم جهت با بهبود تبلیغات شما در اینستاگرام می پردازیم (این نوشته یه ریپورتاژ آگهی ست، اما راهکارهای ارائه شده در اون مورد تایید تیم Modir TV می باشه). با مقاله «» همراه باشین:

راه حل اول: از وسایل رایگان اینستاگرام بهره مند شید

یکی از بهترین امکاناتی که اینستاگرام در اختیار کاربرانش قرار داده، ساخت حساب تجاریه که به فالوورهای شما این امکان رو می دهد که فقط با انتخاب یه دکمه با شما تماس برقرار کنن یا یه پیام متنی یا ایمیل بفرستن.

علاوه بر این، به شما امکان دسترسی به داده های مربوط به موشکافی کار و کاسبی تون در اینستاگرام رو میده. اگه شما بخواین از اینستاگرام واسه رونق کار و کاسبی تون استفاده کنین می تونید با ساخت یه حساب تجاری در اینستاگرام (راحت تر) فهمیده باشین که کاربران شما چقدر جذب محتوا و برند تجاری شما شدن.

راه حل دوم: در پیج های بزرگ و پر طرفدار تبلیغ کنین

تبلیغات در پیج های بزرگ و موثر یکی از بهترین راهکارها واسه دیده شدن کار و کاسبی و برند شما در اینستاگرامه. شما با رعایت کردن بعضی از ساده ترین اصول می تونی بازدهی تبلیغات خود رو به مقدار مطلوبی زیاد کنین. روش های تبلیغ در اینستاگرام به توضیح زیره:

تبلیغات بازدیدی اینستاگرام

همونجوریکه میدونید با هر بار نمایش یه کلیپ در اینستاگرام، به تعداد بازدیدهای اون کلیپ اضافه می شه. با در نظر گرفتن این توانایی اینستاگرام، کافیه تبلیغ ویدئویی خود رو با مدت زمان یه دقیقه طراحی کنین و اون رو در پیج های پر مخاطب به نمایش بذارین. در این روش هزینه تبلیغات (که یکی از پرطرفدارترین روش های تبلیغات موبایل می باشه) براساس تعداد بازدیدها محاسبه می شه و دست کم تعرفه اون (در سایت موبودید) ۱۲۰۰۰ تومن به ازای هر ۱۰۰۰ بار بازدیده.

تبلیغات ساعتی یا ثابت اینستاگرام

تبلیغات ثابت، از راه های رایج تبلیغاتی در سراسر دنیا حساب می شه. در اینستاگرام هم این سبک تبلیغاتی قابل پیاده سازیه. در این روش پست تبلیغاتی شما که می تونه عکس و یا ویدیو باشه، در بقیه پیج ها نشون داده می شه. هزینه تبلیغات هم با در نظر گرفتن مدت زمان نمایش تبلیغ محاسبه می شه که بسته به موضوع پیج و تعداد مخاطبین اون فرق داره.

چند تا نکته مهم تبلیغات در اینستاگرام

نکته ای که در تبلیغات در اینستاگرام باید به اون توجه کنین اینه که بدیش اینه خیلی از افراد سودجو با به کار گیری نرم افزارها و بقیه روشای غیر واقعی، تعداد فالوورها، لایک ها و بازدیدهای ویدئوهایشان رو زیاد می کنن و با قبول کردن تبلیغ و دریافت هزینه های زیاد و یا حتی کم تر از عرف بازار، مردم رو فریب میدن.

بنابر این حتما واسه تبلیغ به این نکته توجه کنین که پیج منتخب شما، شناخته شده و معتبر باشه. واسه آزمایش کیفیت پیج ها می تونید از کارشناسان این بخش راهنمایی بگیرین. سرویس تبلیغات آنلاین موبودید یکی از حرفه ای ترین مجریان تبلیغات در اینستاگرام و تبلیغات تلگرام است که می تونه در این بخش شما رو کمک کنه.

موبودید با آزمایش کیفیت پیج های پر مخاطب و محبوب، هر دو روش تبلیغات بازدیدی و ساعتی در اینستاگرام رو با بالاترین سطح بازدهی و هدفمندی، با هدف دیده شدن کار و کاسبی شما در جامعه هدف و جذب فالوورهای هدف انجام می دهد. موبودید در همین زمینه پکیج های مختلفی ارائه داده که واسه دریافت اطلاعات بیشتر درباره قیمت ها و پکیج ها می تونید به وب سایت اون مراجعه کنین: www.mobodid.com

 

  • Follow
Summary

Reviewer
Modir TV

Review Date
۱۳۹۷-۰۸-۰۹
Reviewed Item
Two Useful Tips for Instagram Advertising
Author Rating
۵1star1star1star1star1star
Share