۴ نکات بهینه سازی یوتیوب برای بازاریابان دیجیتال

رشد YouTube در طول یک دهه گذشته به شدت چشمگیر بوده است ، و آمار تصویری باورنکردنی را نشان می دهد. این کشور به دومین پلت فرم رسانه های اجتماعی بزرگ با بیش از ۱٫۵ میلیارد کاربر ماهانه تبدیل شده است ، در رده دوم فقط برای دو میلیارد و بیش از دو برابر فیس بوک در اینستاگرام ، که ۷۰۰ میلیون نفر است. حدود ۵۰۰ ساعت ویدیو در هر دقیقه برای کاربران در ۸۸ کشور در سراسر جهان در یوتیوب بارگذاری می شود. نماهای موبایل همچنین نیمی از جریان سایت را تشکیل می دهند.

موبایل

کافی است بگویم؛ یوتیوب یک قطعه عظیم و مهم از املاک و مستغلات آنلاین را اشغال می کند. از زمان راه اندازی آن در سال ۲۰۰۵ به طور پیوسته رشد کرده است و تنها بزرگترین و پر بازدیدترین سرویس ویدیویی آنلاین است. بسیاری از شبکه های اشتراک گذاری ویدیو دیگر آمده اند و رفته اند ، اما یوتیوب همه آنها را پشت سر گذاشته است.

به خاطر همه اینها است؛ بسیاری از متخصصان بازاریابی دیجیتال در تلاش هستند تا با استفاده از این بستر ، میزان مواجهه و افزایش فروش را افزایش دهند. YouTube ممکن است مهمترین سایت ویدیویی در اینترنت باشد و محتوای مبتنی بر ویدیو می تواند تا حد زیادی بر بازاریابی دیجیتالی تأثیر بگذارد ، اما ایستادگی کردن از بین جمعیت دشوار است. تقریباً روزانه ۷۲۰،۰۰۰ ساعت فیلم بارگذاری می شود. اگر می خواهید پنج دقیقه از محتوای دیجیتالی خود مطلع شود ، باید هر مقدار از آن را حساب کنید.

دیجیتال

خوب ، به همین دلیل ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. در اینجا ۴ نکته ساده بهینه سازی یوتیوب برای بازاریابان دیجیتالی که می خواهند از رتبه های جستجو صعود کنند ، سهام را افزایش داده و سرمایه اجتماعی بیشتری کسب کنند.

۱ ٫ به طول عنوان ویدیو توجه کنید

انتخاب یک عنوان برای ویدیوی یوتیوب بیشتر از این است که با چیزی خواندن جذاب ، جذاب و آسان خواندن همراه باشید. درست مانند پست های وبلاگ ، کلمات کلیدی در عنوان عناوین ویدیویی اهمیت دارند. آنها در رتبه بندی جستجوی آن در یوتیوب و گوگل کمک می کنند. اگر می خواهید در ساخت صفحه اول عکس بهتری بگیرید ، از چیزی استفاده کنید که هم برای بینندگان جذاب باشد و هم از رباتهای جستجو.

نکته دیگری که باید در نظر بگیریم این است که وقتی افراد از طریق یوتیوب یا سایر موتورهای جستجو که شامل نتایج سرویس اشتراک ویدیو هستند ، چه بخشی از عنوان قابل مشاهده است. آیا توانستید به اندازه کافی سریع به این نقطه برسید؟ آیا تصویر کوچک با عنوان مطابقت دارد؟

بعد از در نظر گرفتن همه موارد فوق ، ممکن است بخواهید بدانید که نقطه شیرین برای عناوین ویدیویی حدود ۱۰۰ کاراکتر است. ممکن است چالش برانگیز باشد ، اما این باید فضای کافی برای شما باشد تا بتوانید عنوانی توصیفی و در عین حال جذاب را بیابید بدون اینکه از حد شخصیت حذف شود. این عنوان نه تنها باید روشن کند که ویدیو در مورد چیست ، بلکه باید عبارات کلیدی را در خود جای دهد ، در حالی که به اندازه کافی افراد مجبور به کلیک بر روی آن می شوند. بدون فشار ، درست است؟

در اینجا چند نکته وجود دارد که باید هنگام تهیه عنوان برای ویدیوی خود مد نظر داشته باشید ، که ممکن است کار را آسان تر کند. همیشه نام ها و شخصیت های مهم ، مانند نام تجاری برجسته ، موضوع فیلم یا رویدادی را که تبلیغ می کنید ، درج کنید. حتماً هر مکانی را که مربوط به فیلم است ، ذکر کنید ، به ویژه اگر در حال هدف قرار دادن یک منطقه خاص هستید. آخرین ، اما نه مهم ، کلمه کلیدی مهم را که می خواهید ویدیو در زیر جستجوها باشد درج کنید. این امر به شما کمک می کند تا حتی اگر کاربر به طور خاص به جستجوی محتوای شما نپردازد ، از آن مناظر کند.

۲ Des توضیحات ویدیوی طولانی تر بنویسید

اکنون دیگر نیازی به استفاده از هر شخصیتی که به شما می دهد برای نوشتن مقاله ای جامع ندارید ، بلکه باید برای توصیف های ویدئویی و ۳۰۰۰ شخصیت برای توصیف کانال هدف داشته باشید. این فضای خوبی است که به شما امکان می دهد ضمن اینکه عضلات بهینه سازی موتور جستجوی خود را خنثی می کنید ، بینندگان را محکم کنید. اگر احساس می کنید لازم است از کاراکترهای بیشتری استفاده کنید ، اما بهتر است کل کادر متن را با محتوای بی معنی پر نکنید.

نکته دیگر که باید در مورد توصیف های ویدیویی تحت توصیه قرار گیرد ، تعداد ۱۵۰ کاراکتر اول است. از هر آنچه می نویسید ، این شخصیت ها بیشترین اهمیت را دارند زیرا در اینجا یوتیوب توضیحات را خاموش می کند و دکمه ‘Show More’ را درج می کند ، در این مرحله بیننده باید برای انتخاب سایر قسمت ها ، روی آن کلیک کند. بسیاری از بینندگان حاضر نیستند که کارهای زیادی را برای تکمیل توضیحات انجام دهند.

این چند شخصیت اول باید اطلاعات اساسی را به بینندگان ارائه دهند. باید به آنها همه چیزهایی را که باید بدانند برایشان بگوید تا بتوانند با آنچه در آن زندگی می کنند ارتباط برقرار کنندt برای مصرف پس از آن ، می توانید بر روی کلمات کلیدی و عبارات و اطلاعات دقیق تر در مورد محصول یا خدمات و مارک خود متمرکز شوید.

سرانجام ، توضیحات همچنین یک فضای عالی برای پیوند دادن به کانال های وابسته ، وب سایت ها و حساب های رسانه های اجتماعی شما هستند. کمک می کند تا این موارد با یک فراخوان از قبیل علاقه ، اشتراک و یادگیری بیشتر در معرفی این موارد معرفی شود.

۳ ٫ از عکس های با کیفیت و با وضوح بالا استفاده کنید

این روزها ، همه هنگام اشتراک گذاری فیلم ها از یک تصویر کوچک با وضوح بالا استفاده می کنند. روزهایی طولانی است که به شما اجازه می دهید سیستم عامل خود از یک لحظه تصادفی به عنوان چهره ویدیو ، از صفحه نمایش استفاده کند. اکنون مردم می توانند با ایجاد ریز عکسها و بر روی برند خود ، در ارتقاء خود کمک کنند. بسیاری از آنها از الگوی خاصی پیروی می کنند. آنها روشن هستند ، لحظه ای احمقانه را برجسته کنید یا چیزی جذاب را در آنها قرار دهید. برخی از کاربران حتی از آنها برای نوشتن عنوان دوم و بسیار کوتاه استفاده می کنند.
احمق

لازم نیست برندها همان نوع عکسهای یادشده را ایجاد کنند – در حقیقت ، این دلسرد کننده است – اما مال شما باید براق ، حرفه ای و چشم نواز باشد. اندازه تصویر بند انگشتی باید ۱۲۸۰ x 720 پیکسل بزرگ باشد. برخی وب سایت ها وجود دارند که به شما در تولید تصاویر کوچک کمک می کنند ، اما اگر یک بخش گرافیکی دارید ، توصیه می کنیم از مهارت های آنها برای ساختن یک مورد استفاده کنید.

نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید اینست که شما باید در تمام سیستم عاملها یک فرمت استاندارد با همه ریز عکسها خود استفاده کنید. اگر آرم صورت یا شرکت خود را روی یک تصویر کوچک قرار دهید ، باید آن را روی هر یک قرار دهید. مهم است که فیلم های شما برای هر کسی که از مارک یا کانال شما پیروی کند ، سریعاً قابل تشخیص باشند. به این ترتیب اگر چهره یا آرم شما را در نوار کناری ویدیوهای پیشنهادی یا در نتایج جستجو مشاهده کنند ، تمایل بیشتری به کلیک روی آن دارند. اگر از ویدیوهای قدیمی تری استفاده می کنید ، توصیه می کنیم تصاویر و تصاویر کوچک جدید را برای همه آنها بارگذاری کنید ، بنابراین هر ویدیویی در کانال شما مطابقت دارد. این یک روش ساده برای بدست آوردن نتایج بهتر است.

همچنین ، در صورت واضح نبودن ، مطمئن شوید که ریز عکسها قابل خواندن بوده و به راحتی قابل تشخیص است. به همین دلیل به آنها ریز عکسها گفته می شوند – اندازه کوچک هستند. ممکن است بینندگان فقط یک لحظه داشته باشند تا آنچه را که ویدئوی شما بر اساس تصویر کوچک در ستون سمت راست یا یک دستگاه تلفن همراه انجام می دهد پردازش کنند.

۴ ٫ از لیست های پخش استفاده کنید

لیست های پخش در یوتیوب می توانند در درام زدن نمایش ها فوق العاده مفید باشند. شما می توانید بر اساس نوع یا موضوع ، برخی از فیلم های موجود در کانال خود را به صورت گروهی جمع کنید و این باعث می شود تا دسترسی طرفداران شما به ویدیوهای مورد نظر خود در یک مکان آسانتر شود. این خصوصاً خوب است اگر شما یک سری ویدیو را ایجاد کرده اید.

اما دلیل بیشتری برای استفاده از لیست های پخش وجود دارد. جستجوی یوتیوب تمایل دارد لیستهای پخش را در بالای صفحات نتایج خود نشان دهد. همچنین به کاربران این امکان را می دهد که به طور خاص لیست های پخش را جستجو کنند. اگر مجموعه ای از فیلم ها را در مورد موضوعی تهیه کنید که بیننده علاقه خاصی به آن داشته باشد ، می توانند فقط با یک کلیک به لیست پخش دسترسی داشته باشند و در یک جلسه واحد همه را تماشا کنند. این می تواند میزان درگیری شما را به طرز چشمگیری بالا ببرد ، حتی اگر خب ، همه بینندگان باید این کار را بکنند که بنشینند و تماشای بی وقفه فیلم های شما باشند مشارکت یک عامل مهم در رابطه با رتبه بندی های جستجوی یوتیوب است.

لیست های پخش یوتیوب همچنین به شما کمک می کنند شانس خود را برای افزایش رتبه بندی جستجوی خود برای محتوا با انواع گسترده تر عبارات کلیدی تقویت کنید. از این استفاده کنید و کلمات کلیدی بیشتری را در عناوین لیست پخش خود وارد کنید.

فراموش نکنید که فیلم های شخصی خود را برجسته کنید

حتما فیلم های خود را به طور برجسته در وب سایت خود نمایش دهید. اگر تعداد آنها را در صفحه اول تقسیم کنید ، افراد بیشتری فیلمهای شما را تماشا می کنند. همچنین ویدیوی شما را به ارتباط با صنعتی که سایت شما نشان می دهد ، علامت گذاری می کند ، به این معنی که یوتیوب آن را به این ترتیب طبقه بندی می کند.

تبلیغ فیلم های شما به دور از یوتیوب راهی عالی برای نمایش بازدیدهای بیشتر است ، به ویژه این بدان معناست که مشتریان بالقوه برای تماشای آنها نیازی به حرکت از سایت شما ندارند. از ویژگی ویدیوی تعبیه شده استفاده خوبی کنید. به ویدیوهای خود در بلاگ ها و پست های رسانه های اجتماعی اشاره کنید. به این ترتیب می تواند سهام بیشتری کسب کند و حتی نماهای بیشتری را ایجاد کند.