۵- راه های شناسایی و رفع سوء استفاده از کلید واژه

۵- راه های شناسایی و رفع سوء استفاده از کلید واژه

این روزها ، هنگامی که مردم می خواهند چیزی را پیدا کنند ، خواه این یک محصول باشد یا یک سرویس ، اولین چیزی که به آنها می رسد دستگاهی است که به اینترنت متصل است تا بتواند جستجو را انجام دهد.

گذشته است روزهایی که مردم برای یافتن مشاغل یا خدمات مورد علاقه خود به فهرست های چاپی محصولات کاغذی یا مشورت با صفحات زرد مراجعه می کنند. در واقع ، اکنون ۷٪ از آمریکایی ها حتی هنگام دریافت کتاب تلفن خود را باز نمی کنند. جدید.

با این حال ، با سهولت در قرار دادن چیزهای آنلاین خطر جدیدی ایجاد می شود: محتوای شما در اقیانوس اطلاعات گم می شود.

موتورهای جستجو می توانند برای کاربرانی که دقیقاً چه چیزی را جستجو می کنند سریع و دقیق باشند ، اما وقتی به جستجوی کلی می پردازیم ، باریک کردن نامزدها به یک استخر کوچکتر و با مدیریت بیشتر پیچیده تر می شود.

به عنوان یک مالک یا مدیر مشاغل محلی ، شما به احتمال زیاد کالاها یا خدمات خود را به یک بازار محلی ارائه می دهید ، اما می توانید با دستیابی به یک بازار جهانی ، به کل جهان خدمت کنید. به نوبه خود ، البته ، تمام دنیا نیز به رقابت شما تبدیل می شود. بنابراین ، برای سهولت در استفاده و رتبه های جستجوی بالا ، مهمتر از همیشه مهم است که به طور صحیح از کلمات کلیدی استفاده کنید.

کلمات کلیدی ۱۰۱

اول ، بیایید به اصول اولیه نگاه کنیم. کلید واژه یکی از مهمترین عناصر یک جستجوی آنلاین است. هنگامی که افراد برای یافتن چیزی به یک موتور جستجو مراجعه می کنند ، اولین کاری که انجام می دهند یا تایپ یک سری کلمات مرتبط با علاقه آنهاست ، یا با داشتن نرم افزار تشخیص گفتار و دستیاران مجازی ، سؤالی را مطرح می کنند. موتور جستجو از همان کلمات مشابه برای اسکن کل اینترنت استفاده می کند.

هنگامی که محتوا را منطبق با معیارهای کلیدی کلیدی می کند ، سپس نتایج جستجو را ارائه می دهد و علاوه بر وجود کلمات کلیدی مناسب ، آنها را طبق معیارهای مختلف از جمله سودمندی و محبوبیت در رتبه بندی می کند.

اما همه چیز با کلمات کلیدی شروع می شود. به عنوان مثال ، اگر محصولات مراقبت از سگ و مواد غذایی را می فروشید ، باید از وب سایت خود از کلمات کلیدی مانند سگ ، غذای سگ ، مراقبت از سگ یا مراقبت از حیوانات خانگی استفاده کنید. اگر وب سایت شما حاکی از ذکر سگ ها نیست ، موتور جستجو وب سایت شما را به عنوان سگ یا محصولات مراقبت از سگ تشخیص نمی دهد. بدیهی است ، شما به بازار هدف خود نمی رسیدید.

با این حال ، چنین چیزی به عنوان زیاده روی در آن وجود دارد ، و اینجاست که کلمه کلیدی cannibalization وارد می شود.

خیلی از چیزهای خوب

در گذشته موتورهای جستجوگر مانند Google بسیار ساده تر بودند. آنها جستجوها را انجام داده و بر اساس معیارهای بسیار ساده رتبه بندی را به آنها اختصاص دادند. این امر در نهایت منجر به سوءاستفاده گسترده از موتورهای جستجو شد زیرا تکنیک هایی مانند “پر کردن کلمات کلیدی” گسترده شد.

Google قبلاً تصور می کرد که محتوا در یک صفحه وب در صورت استفاده از کلیدواژه غالباً مرتبط است ، بنابراین تولیدکنندگان محتوای بی پروا صرفاً همان صدها واژه یا حتی هزاران بار برای تقویت رتبه بندی جستجو را در بر می گیرند.

امروز ، پر کردن کلید واژه یکی از بدترین کارهایی است که می توانید انجام دهید و به رتبه بندی جستجوی شما آسیب می رساند. الگوریتم های مدرن به شدت در مورد چاشنی کلمات کلیدی آگاهانه واکنش نشان می دهند ، و آدمخور کردن کلمات کلیدی یک عارضه جانبی گاه به گاه از این تلاش برای مجازات پر کردن کلمات کلیدی با رتبه بندی جستجو پایین تر است.

cannibalization کلمه کلیدی زمانی اتفاق می افتد که تعداد کلمات کلیدی یکسان یا مشابه زیادی در کل محتوای وب سایت شما پخش شده است. در نتیجه ، یک موتور جستجو مانند گوگل نمی تواند تشخیص دهد که کدام محتوا برای رتبه بالاتر است. این بدان معنی است که گاهی اوقات رتبه بالاتری به صفحه وب می دهد که منظور از اولویت بندی آنها نیست. همچنین ممکن است رتبه تمام صفحاتی که این کلمات کلیدی را به اشتراک می گذارند پایین بیاید.

بنابراین برای جلوگیری از این چه کاری می توانید انجام دهید؟

شناسایی Cannibalization از کلید واژه

شناسایی مشکلات احتمالی آدمخوردن کلمه کلیدی در وب سایت شما واقعاً آسان است. معمولاً انجام جستجو در راستای کلمات “کلمات کلیدی دامنه +” اطلاعات مورد نظر را در اختیار شما قرار می دهد.

مشکلات

به عنوان مثال ، اگر مشاغل مراقبت از سگ شما دارای نام وب سایت “DogCare.Com” است و می خواهید به دنبال cannibalization کلمه کلیدی برای غذای سگ باشید ، می خواهید DogCare.Com ، غذای سگ و انواع مختلفی را جستجو کنید.

شما لیستی از نتایج دریافت خواهید کرد ، اما آیا اینها همانهایی هستند که شما می خواهید؟ آیا پست وبلاگ مواد غذایی سگ که شما نوشتید دو سال پیش به نوعی رتبه بالاتر از جدیدترین و مهمترین شماست؟ اگر چنین است ، این یک نمونه کامل از cannibalization کلمه کلیدی خواهد بود. خوشبختانه چند کار وجود دارد که می توانید این کار را متوقف کنید.

۵ راه برای جلوگیری از canibalization از کلید واژه

ادغام محتوا

اگر دو صفحه وب دارید که کارهای مشابه انجام می دهند ، مانند یک صفحه وب که غذای سگ خوب را توصیه می کند و صفحه ای که غذای بد سگ را ذکر می کند ، ممکن است بخواهید همه این موارد را بگیریدntent کنید و آن را در یک صفحه قرار دهید.

این راه حل لزوما برای هر شرایطی کار نخواهد کرد ، اما ، اغلب ، ادغام محتوا هم بهینه سازی موتور جستجوگر وب سایت شما را ساده تر و هم افزایش می دهد.

راه حل

حذف محتوا

این بسیار شدید است ، اما ممکن است بخواهید کاملاً محتوای محتوای وب را حذف کنید – به خصوص اگر دیگر به وب سایت شما مربوط نباشد. اگر کسب و کار شما رشد کرده است ، و به نوعی آن پست وبلاگ شخصی قدیمی ، کمتر حرفه ای ، با استفاده از کلمات کلیدی خاص ، همچنان بالاتر از محتوای وب مورد نظر شما رتبه بندی می شود ، سپس محتوا را حذف کنید. اگر محتوا دیگر وجود نداشته باشد ، مشکلی ایجاد نمی کند.

مشکلی

حذف کلید واژه ها

اگر می خواهید محتوای خاصی را به دلایل دیگر حفظ کنید و وجود یک کلید واژه مهم نیست ، پس حذف آن همیشه گزینه ای است. این ممکن است یک روش آهسته تر و خسته کننده تر برای انجام کارها باشد – معمولاً راه حل های دستی – اما این توانایی را دارد که بسیار ساده و آسان برای اجرای آن باشد.

پیوند داخلی خود را تغییر دهید

اگر محتوای وب دارید که به محتوای دیگر در وب سایت شما پیوند دارد ، ممکن است خود این پیوندها عناصری باشند که می توانید آنها را بهبود بخشید. برای موتورهای جستجوگر مانند گوگل ، پیوندها اهمیت پیدا می کنند ، بنابراین اگر پیوندی به محتوای دیگر یا صفحه وب خود دارید ، ممکن است موتور جستجو محتوای پیوندی را بالاتر ببرد.

سعی کنید پیوند داخلی وب سایت خود را اضافه یا تغییر دهید تا محتوای کمتری به محتوای موردنظر خود برجسته و اولویت بندی شود. با انجام این کار ، شما سیگنالی را به صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) ارسال می کنید که محتوای پیوند شده موردی است که باید در اولویت قرار گیرد. انجام خوب در SERP هنوز هم بسیار مهم است.

تغییر درخواست های مربوط به لینک ورودی

این یکی از اشکال سخت تر cannibalization برای پرداختن به آن خواهد بود ، اما می تواند بسیار مهم باشد. یکی دیگر از عواملی که سئو هنگام رتبه بندی نتایج جستجو در نظر می گیرد ، تعداد بسیاری از افراد دیگر به محتوای شما پیوند خورده است. پس از انجام جستجو در وب سایت خود ، ممکن است متوجه شوید که یکی از دلایلی که هنوز محتوای کم اهمیت همچنان رتبه برتر از جدیدترین شما قرار دارد ، محتوای مهمتر این است که وب سایت های دیگر این لینک ها را ایجاد می کنند.

اگر وسایل و زمان کافی دارید و به خصوص اگر این پیوندها با وب سایتهای بسیار تأثیرگذاری وجود داشته باشد ، می توانید از نرم افزاری برای ردیابی Backlink استفاده کنید و سپس با مدیر وب تماس بگیرید تا درخواست تغییر یا حذف لینک ها را بدهید. در شرایط ایده آل ، پیوندهای قدیمی مورد نظر خود را با لینکهای جدیدی که می خواهید اولویت بندی کنید ، تبادل می کنند و در واقع می توانید در نتیجه رتبه بندی سئوی خود را تقویت کنید.

Backlink

نتیجه گیری

الگوریتم های جستجوی کنونی هنگام اختصاص صفوف جستجو ، بسیار پیچیده تر و دیدنی تر هستند.

محتوای خوب همیشه مهمترین عامل برای بدست آوردن رتبه بندی خوب خواهد بود ، و اطمینان از عدم استفاده از کلمه کلیدی به شما کمک می کند تا محتوای مورد نظر خود را بهتر مورد توجه قرار داده و توجه لازم را کسب کنید.

Share