۷ تأثیرگذار در رسانه های اجتماعی که می توانید از آنها بیاموزید

۷ تأثیرگذار در رسانه های اجتماعی که می توانید از آنها بیاموزید

“تنها اشتباه در زندگی ، درسی است که آموخته نشده است.” – آلبرت انیشتین

در عصر دیجیتال ، رسانه های اجتماعی وقتی از ارتباط با چشم اندازها و بالا بردن آگاهی از برند استفاده می کنند ، یکی از تأثیرگذارترین نیروها است.

دیجیتال

در حقیقت ، ۸۱٪ هزاره ها حداقل یک بار در روز توییتر را چک می کنند و ۲۲٪ از کل جمعیت جهان از فیس بوک استفاده می کنند – و این فقط نوک کوه یخ است.

رسانه های اجتماعی بر نحوه ارتباط ما با یکدیگر تأثیر می گذارند و هر ساله در زندگی روزمره بیشتر مورد توجه قرار می گیرد.

اگر می خواهید انگشت خود را روی پالس نگه دارید و به پیشرفت مهارت های دیجیتال خود ادامه دهید. برای الهام بخشیدن به روزانه و بینش در دنیای بازاریابی دیجیتال ، از این تأثیرگذار در رسانه های اجتماعی پیروی کنید.

گری واینرچوک

توییتر شش درجه جدایی را تا یک درجه از جدایی بسته می کند.

یک کارآفرین سریال ، بنیانگذار Vaynermedia و نویسنده کتاب پرفروش ترین کتاب “Crush It” – گری وی ارزش بازاریابی دیجیتال و فروش آنلاین را در دنیای امروز درک می کند.

گری علاقه مند به آنچه انجام می دهد و تلاش های بازاریابی خود را در انواع سیستم عامل های رسانه های اجتماعی از جمله Medium ، Twitter و یوتیوب گسترش می دهد تا نکات ، دیدگاهها و درسهای شغلی قابل توجهی را به پیروان خود ارائه دهد.

با پیروی از گری در زمینه اجتماعی ، شما نه تنها از مشاوره صادقانه ، عملی در زمینه بازاریابی دیجیتال درمورد موضوعات مختلف بهره مند خواهید شد ، بلکه می توانید قدرت فیلمبرداری را در شرایط دیجیتال امروز نیز درک کنید. محتوای یوتیوب با استفاده از ۶۳۶٫۸۹۱ در حال شمارش و شمارش ، محتوای ویدیویی گاری روشنی را در مورد نحوه عملکرد فرمول برنده هنگام تولید فیلم برای مخاطبان هدف شما ارائه می دهد.

گری را در توییتر ، فیس بوک و اینستاگرام دنبال کنید.

شلی کرامر

بدون شک در مورد آن ، شما باید برای ارائه نتایج بهتر برای شغل خود ، به تجربیات دیجیتالی پدیده مشتری خود خدمت کنید – این یک فرد فاقد فکر است.

Shelly DeMotte Kramer مدیرعامل ، کهنه کار بازاریابی و تأثیرگذار در رسانه های اجتماعی با اشتیاق به تحول دیجیتال است.

یک متخصص در زمینه کمک به مشاغل در استفاده از سیستم عاملها و شیوه های دیجیتالی به نفع خود ، شلی شخصی است که در صورت استفاده از تفکر تازه در استراتژی بازاریابی دیجیتال خود ، دنبال کند. خوراک توییتر شلی به تنهایی از پیروان ۱۰۵k برخوردار است و با ترکیبی از مقالات خود و همچنین پست هایی که به دقت سرپرستی آنها متمرکز بر قدرت بازاریابی تأثیرگذار و تحول دیجیتالی است پر شده است.

۲۷٪ از مدیران ارشد ، تحول دیجیتال را ارزیابی می کنند و اکنون “موضوع زنده ماندن” است. اگر می خواهید درک کنید که می توانید برای رقابت در قلمرو سریع دیجیتال به رقابت بپردازید ، شلی را دنبال کنید و یک قدم از بسته باقی بمانید.

ماری اسمیت

راز موفقیت رسانه های اجتماعی این است که اولا مانند یک عضو فکر کنید و به آن عمل کنید ، و دوم یک بازاریاب.

ماری اسمیت در حال حاضر مورد استقبال Forbes به عنوان یکی از برترین تأثیرگذاران قدرت در رسانه های اجتماعی جهان ، به عنوان ملکه فیس بوک در نظر گرفته می شود.

اسمیت درباره مطالبی که ارسال می کند دقیق است و معتقد است که کلیه محتوا باید اطلاع رسانی ، سرگرمی و الهام بخش باشد.

یکی از نکته های جالب در مورد حضور در رسانه های اجتماعی ماری ، به ویژه در فیس بوک ، این واقعیت است که او زندگی حرفه ای خود را با زندگی شخصی خود در پست های خود مخلوط می کند – این رویکرد معتبر در کانال های اجتماعی وی ، به کسب بیش از ۳۵۰،۰۰۰ دنبال کننده کمک کرده است.

اسمیت در گفتگو با رسانه ها ، یکی از کلیدهای موفقیت خود در موفقیت رسانه های اجتماعی را توضیح داد …

“نامزدی اسکناس را پرداخت نمی کند. استراتژیک باشید: پیشرو شوید و بازده ها را به مشتری پرداخت کنید.”

اگرچه درگیری برای ماری بسیار مهم است ، اما هشدار می دهد که برای موفقیت ، باید تلاش های خود را بر روی تولید سرب و تبدیل کاربران متمرکز کنید. با دنبال کردن فید فیس بوک و خواندن مطالب وی ، می فهمید که چطور این کار را بدون هیچ وقت انجام دهید.

ماری را در توییتر ، فیس بوک و اینستاگرام دنبال کنید.

جسیکا زولمن

Instagram Stories یک تغییر دهنده بازی بزرگ است – اصالت را به منابع خبری بسیار معتبر و پرتفوی اینستاگرام برگردانده است.

در درجه اول ، جسیکا عکاس است ، اما به عنوان یک تأثیرگذار در رسانه های اجتماعی ، او نیرویی است که باید با آن حساب شود.

جسیکا به عنوان پنجمین کارمند و مدیر انجمن اینستاگرام تا سال ۲۰۱۳ ، در استفاده از این پلتفرم مهارت دارد و از تخصص خود برای ارتقاء کار خود و ساختن یک پیروی عظیم استفاده کرده است ، که اکنون اینستاگرام ، توییتر و فیس بوک را در بر می گیرد.

جسیکا به عنوان یک هزارساله ، می تواند با سهولت وارد کفش مخاطبان مورد نظر خود شود. جسیکا با عکاسی خود صحبت می کند و از قدرت اینستاگرام بهره می بردداستانهایی برای ارتباط با افراد دارای قطعه بصری زیبا و زیبا از کارهای او و همچنین زندگی او. جسیکا ممکن است با مبارزات تصویری خیره کننده باشد ، اما ارزش تحلیلی را نیز درک می کند:

“بسیاری از تأثیر گذاران بزرگ دارای تجزیه و تحلیل هستند و شما می توانید میزان تأثیرگذاری مطالبی که به اشتراک می گذارند را بر مخاطبان خود ببینید. می توانید ببینید چه کسی محتوای اینستاگرام را در اینستاگرام مشاهده کرده است ، و حتی حساب های منحصر به فردی که دیده است پست کنید. مارک های تجاری نمی خواهند آن شماره را بخواهند و باید. “

اگر می خواهید نحوه تسلط بازاریابی از طریق اینستاگرام را درک کنید ، دنبال کردن حرکات جسیکا یک ضروری است.

جسیکا را در توییتر ، فیس بوک و اینستاگرام دنبال کنید.

Dan Schawbel

خود را بخاطر شغلی که می خواهید ، نام تجاری کنید نه شغلی که دارید.

دن شاول ، نویسنده کتاب پرفروش نیویورک تایمز ، “ارتقاء خود” و بنیانگذار Workplace Trends ، طرفدار پیشرفت شغلی ، فرهنگ شرکت و مارک تجاری است – و او هم در فیس بوک و هم در توییتر تأثیر دارد.

یک مطالعه دانشگاه کلمبیا نشان می دهد که سطح گردش مالی کارکنان در شرکت هایی که فرهنگ مثبت شرکت را پرورش می دهند ، صرفاً ۱۳٫۹٪ است ، در حالی که میزان گردش مالی کارکنان در شرکت هایی که فرهنگ شرکت را در اولویت ندارند ، ۴۸٫۴٪ است. به طور خلاصه ، فرهنگ شرکت بر نحوه عملکرد یک تجارت در اساسی ترین سطح خود تأثیر می گذارد.

دن به طور مرتب فیدبکهای توییتر و فیس بوک خود را در مورد فوربس در مورد بهبود فرهنگ شرکت ، به روز می کند و تلاشهای یادگیری شما را در مکانهای مناسب و مطالعات مربوط به روندهای پیشگام در محل کار متمرکز می کند. اگر می خواهید درک کنید چگونه چشم انداز شغلی خود را تقویت کنید و به بهبود محیط کار خود کمک کنید ، پیروی از Dan یک ضرورت است.

Dan را در توییتر ، فیس بوک و اینستاگرام دنبال کنید.

هارون لی

این روزها ، رسانه های اجتماعی منتظر هیچ کس نیستند. اگر برای مهمانی دیر کردید ، احتمالاً تحت تأثیر همه سر و صداها قرار خواهید گرفت و ممکن است نتوانید صدای خود را جابجا کنید.

در فهرست پنجم در لیست Forbes ‘2013 50 لیست برتر آنفلوئنسرهای قدرت ، آرون لی توسط همسالان خود مورد احترام است – و او یک نمونه درخشان از قدرت نام تجاری شخصی است.

پیام های مارک بارگیری می شوند ۲۴ بار بیشتر هنگامی که توسط یک کارمند بر خلاف کانال های رسانه های اجتماعی مارک ارسال می شود. Instagram و Twitter توییترهای Aaron با وبلاگ سبک زندگی شخصی خود ارتباط برقرار می کنند. کوتاه مدت از قد یکنواخت و مهارت های مارک های شخصی تیز تی وی ، وی را در پیروزی حیرت انگیز ۸۱۵k در توییتر به دست آورد.

از جمله دیگران ، هارون در The Huffington Post ، Examiner Social Media و Mashable بسیار فعال است و مقالات وی شامل توصیه های ارزشمندی در زمینه برندسازی ، فروش اجتماعی ، تولید سرب و ارتباط با افراد آنلاین می باشد.

برای یک کلاس مستر در مورد چگونگی تولید سرب و قرار گرفتن در معرض با ایجاد یک مارک شخصی که پیام اصلی شرکت شما را تکمیل می کند ، پیروی از هارون فاقد فکر است.

Jason Eng

به عنوان رهبر انجمن بهینه سازی دیجیتال برای IBM ، جیسون انجین وقتی به سطح شخصی می رسد با چشم انداز در سطح شخصی ارتباط برقرار می کند – و فیدهای مختلف رسانه های اجتماعی وی مملو از بینش های جذاب در مورد برندسازی و موفقیت با راه اندازی یک جامعه آنلاین پر رونق است. استراتژی دیجیتال خود را.

۸۰٪ از مصرف کنندگان می گویند محتوای معتبر بر پیروی از یک نام تجاری تأثیر می گذارد – و جوامع آنلاین روشی عالی برای به اشتراک گذاشتن محتوای ارزشمند با مخاطبان مورد نظر شما ارائه می دهند و به نوبه خود و افزایش تبدیل ها. اگر می خواهید درباره این موضوع بیشتر بدانید ، رسانه های اجتماعی جیسون ناامید نخواهند شد.

جیسون را در توییتر ، فیس بوک و اینستاگرام دنبال کنید.

در دنیای بازاریابی دیجیتال ، دانش همه چیز است. با دنبال کردن این تأثیر گذاران در رسانه های اجتماعی ، به شما کمک می کنید تا مهارتهای خود را در جهت تحقق خواسته های صنعتی که به طور مداوم در حال تحول است و از موفقیت های طولانی مدت در زمینه خود لذت می برید ، تضمین کنید.

Share