۷ تأثیرگذار در رسانه های اجتماعی که می توانید از آنها بیاموزید

“تنها اشتباه در زندگی ، درسی است که آموخته نشده است.” – آلبرت انیشتین

در عصر دیجیتال ، رسانه های اجتماعی وقتی از ارتباط با چشم اندازها و بالا بردن آگاهی از برند استفاده می کنند ، یکی از تأثیرگذارترین نیروها است.

دیجیتال

در حقیقت ، ۸۱٪ هزاره ها حداقل یک بار در روز توییتر را چک می کنند و ۲۲٪ از کل جمعیت جهان از فیس بوک استفاده می کنند – و این فقط نوک کوه یخ است.

رسانه های اجتماعی بر نحوه ارتباط ما با یکدیگر تأثیر می گذارند و هر ساله در زندگی روزمره بیشتر مورد توجه قرار می گیرد.

اگر می خواهید انگشت خود را روی پالس نگه دارید و به پیشرفت مهارت های دیجیتال خود ادامه دهید. برای الهام بخشیدن به روزانه و بینش در دنیای بازاریابی دیجیتال ، از این تأثیرگذار در رسانه های اجتماعی پیروی کنید.

گری واینرچوک

توییتر شش درجه جدایی را تا یک درجه از جدایی بسته می کند.

یک کارآفرین سریال ، بنیانگذار Vaynermedia و نویسنده کتاب پرفروش ترین کتاب “Crush It” – گری وی ارزش بازاریابی دیجیتال و فروش آنلاین را در دنیای امروز درک می کند.

گری علاقه مند به آنچه انجام می دهد و تلاش های بازاریابی خود را در انواع سیستم عامل های رسانه های اجتماعی از جمله Medium ، Twitter و یوتیوب گسترش می دهد تا نکات ، دیدگاهها و درسهای شغلی قابل توجهی را به پیروان خود ارائه دهد.

با پیروی از گری در زمینه اجتماعی ، شما نه تنها از مشاوره صادقانه ، عملی در زمینه بازاریابی دیجیتال درمورد موضوعات مختلف بهره مند خواهید شد ، بلکه می توانید قدرت فیلمبرداری را در شرایط دیجیتال امروز نیز درک کنید. محتوای یوتیوب با استفاده از ۶۳۶٫۸۹۱ در حال شمارش و شمارش ، محتوای ویدیویی گاری روشنی را در مورد نحوه عملکرد فرمول برنده هنگام تولید فیلم برای مخاطبان هدف شما ارائه می دهد.

گری را در توییتر ، فیس بوک و اینستاگرام دنبال کنید.

شلی کرامر

بدون شک در مورد آن ، شما باید برای ارائه نتایج بهتر برای شغل خود ، به تجربیات دیجیتالی پدیده مشتری خود خدمت کنید – این یک فرد فاقد فکر است.

Shelly DeMotte Kramer مدیرعامل ، کهنه کار بازاریابی و تأثیرگذار در رسانه های اجتماعی با اشتیاق به تحول دیجیتال است.

یک متخصص در زمینه کمک به مشاغل در استفاده از سیستم عاملها و شیوه های دیجیتالی به نفع خود ، شلی شخصی است که در صورت استفاده از تفکر تازه در استراتژی بازاریابی دیجیتال خود ، دنبال کند. خوراک توییتر شلی به تنهایی از پیروان ۱۰۵k برخوردار است و با ترکیبی از مقالات خود و همچنین پست هایی که به دقت سرپرستی آنها متمرکز بر قدرت بازاریابی تأثیرگذار و تحول دیجیتالی است پر شده است.

۲۷٪ از مدیران ارشد ، تحول دیجیتال را ارزیابی می کنند و اکنون “موضوع زنده ماندن” است. اگر می خواهید درک کنید که می توانید برای رقابت در قلمرو سریع دیجیتال به رقابت بپردازید ، شلی را دنبال کنید و یک قدم از بسته باقی بمانید.

ماری اسمیت

راز موفقیت رسانه های اجتماعی این است که اولا مانند یک عضو فکر کنید و به آن عمل کنید ، و دوم یک بازاریاب.

ماری اسمیت در حال حاضر مورد استقبال Forbes به عنوان یکی از برترین تأثیرگذاران قدرت در رسانه های اجتماعی جهان ، به عنوان ملکه فیس بوک در نظر گرفته می شود.

اسمیت درباره مطالبی که ارسال می کند دقیق است و معتقد است که کلیه محتوا باید اطلاع رسانی ، سرگرمی و الهام بخش باشد.

یکی از نکته های جالب در مورد حضور در رسانه های اجتماعی ماری ، به ویژه در فیس بوک ، این واقعیت است که او زندگی حرفه ای خود را با زندگی شخصی خود در پست های خود مخلوط می کند – این رویکرد معتبر در کانال های اجتماعی وی ، به کسب بیش از ۳۵۰،۰۰۰ دنبال کننده کمک کرده است.

اسمیت در گفتگو با رسانه ها ، یکی از کلیدهای موفقیت خود در موفقیت رسانه های اجتماعی را توضیح داد …

“نامزدی اسکناس را پرداخت نمی کند. استراتژیک باشید: پیشرو شوید و بازده ها را به مشتری پرداخت کنید.”

اگرچه درگیری برای ماری بسیار مهم است ، اما هشدار می دهد که برای موفقیت ، باید تلاش های خود را بر روی تولید سرب و تبدیل کاربران متمرکز کنید. با دنبال کردن فید فیس بوک و خواندن مطالب وی ، می فهمید که چطور این کار را بدون هیچ وقت انجام دهید.

ماری را در توییتر ، فیس بوک و اینستاگرام دنبال کنید.

جسیکا زولمن

Instagram Stories یک تغییر دهنده بازی بزرگ است – اصالت را به منابع خبری بسیار معتبر و پرتفوی اینستاگرام برگردانده است.

در درجه اول ، جسیکا عکاس است ، اما به عنوان یک تأثیرگذار در رسانه های اجتماعی ، او نیرویی است که باید با آن حساب شود.

جسیکا به عنوان پنجمین کارمند و مدیر انجمن اینستاگرام تا سال ۲۰۱۳ ، در استفاده از این پلتفرم مهارت دارد و از تخصص خود برای ارتقاء کار خود و ساختن یک پیروی عظیم استفاده کرده است ، که اکنون اینستاگرام ، توییتر و فیس بوک را در بر می گیرد.

جسیکا به عنوان یک هزارساله ، می تواند با سهولت وارد کفش مخاطبان مورد نظر خود شود. جسیکا با عکاسی خود صحبت می کند و از قدرت اینستاگرام بهره می بردداستانهایی برای ارتباط با افراد دارای قطعه بصری زیبا و زیبا از کارهای او و همچنین زندگی او. جسیکا ممکن است با مبارزات تصویری خیره کننده باشد ، اما ارزش تحلیلی را نیز درک می کند:

“بسیاری از تأثیر گذاران بزرگ دارای تجزیه و تحلیل هستند و شما می توانید میزان تأثیرگذاری مطالبی که به اشتراک می گذارند را بر مخاطبان خود ببینید. می توانید ببینید چه کسی محتوای اینستاگرام را در اینستاگرام مشاهده کرده است ، و حتی حساب های منحصر به فردی که دیده است پست کنید. مارک های تجاری نمی خواهند آن شماره را بخواهند و باید. “

اگر می خواهید نحوه تسلط بازاریابی از طریق اینستاگرام را درک کنید ، دنبال کردن حرکات جسیکا یک ضروری است.

جسیکا را در توییتر ، فیس بوک و اینستاگرام دنبال کنید.

Dan Schawbel

خود را بخاطر شغلی که می خواهید ، نام تجاری کنید نه شغلی که دارید.

دن شاول ، نویسنده کتاب پرفروش نیویورک تایمز ، “ارتقاء خود” و بنیانگذار Workplace Trends ، طرفدار پیشرفت شغلی ، فرهنگ شرکت و مارک تجاری است – و او هم در فیس بوک و هم در توییتر تأثیر دارد.

یک مطالعه دانشگاه کلمبیا نشان می دهد که سطح گردش مالی کارکنان در شرکت هایی که فرهنگ مثبت شرکت را پرورش می دهند ، صرفاً ۱۳٫۹٪ است ، در حالی که میزان گردش مالی کارکنان در شرکت هایی که فرهنگ شرکت را در اولویت ندارند ، ۴۸٫۴٪ است. به طور خلاصه ، فرهنگ شرکت بر نحوه عملکرد یک تجارت در اساسی ترین سطح خود تأثیر می گذارد.

دن به طور مرتب فیدبکهای توییتر و فیس بوک خود را در مورد فوربس در مورد بهبود فرهنگ شرکت ، به روز می کند و تلاشهای یادگیری شما را در مکانهای مناسب و مطالعات مربوط به روندهای پیشگام در محل کار متمرکز می کند. اگر می خواهید درک کنید چگونه چشم انداز شغلی خود را تقویت کنید و به بهبود محیط کار خود کمک کنید ، پیروی از Dan یک ضرورت است.

Dan را در توییتر ، فیس بوک و اینستاگرام دنبال کنید.