۸ راه شگفت انگیز زنان در بازاریابی دیجیتال موج می زنند

در طول یک دهه گذشته ، صنعت بازاریابی شاهد بوده است که بسیاری از زنان در این رده ها صعود می کنند تا به عنوان رهبران فکر و تأثیرگذار انتخاب شوند.

این شاهکار علیرغم این واقعیت است که کمتر از یک سوم نیروی کار بازاریابی دیجیتال زن است.

دیجیتال

بنابراین ، در حالی که هنوز هم در این بخش زنان چالش هایی مانند نمایندگی ، دسترسی به نقش های ارشد و بستن شکاف حقوق جنسیتی وجود دارد ، پیشرفت چشمگیری در حال انجام است زیرا بسیاری از بازاریابان زن همچنان به فشار مرزها ادامه می دهند.

برای بزرگداشت روز جهانی زن ، ما به بررسی سهم زنان در زمینه بازاریابی دیجیتال می پردازیم و به تأثیرات آنها از هفت راه مجزا در سراسر بخش نگاه می کنیم.

۱) پیشگامان

زنان موفق در بازاریابی دیجیتال خبر جدیدی نیست ، آنها تا زمانی که این رشته وجود داشته است ، در این صنعت پیشتاز هستند. با این حال ، تعصب جنسیتی در این بخش باعث شده است که مواضع زنان در مقایسه با همسالان مرد خود ، ۲۱ درصد کم ارزش ارزیابی شود!

با استفاده از نقاط قوت فن آوری و خلاقیت خود ، زنانی مانند آن هندلی ، مادالین اسکیلار و اردات آلبی پیشگامان اولیه این بخش بودند. آنها راه را برای سایر زنان فراهم کردند که بتوانند از این طریق ارزشمندی به دست آورند.

خلاقیت

حتی در حال حاضر ، پیشگامان جوان از بازاریابی دیجیتال به شیوه های ابتکاری استفاده می کنند تا پایه و اساس موفقیت زنان دیگر را ایجاد کنند.

نورافکن: آن هندلی

Ann Handley یک بلندگو پرکار ، نویسنده پرفروش و یک مرکز قدرتمند بازاریابی دیجیتال است. او یک پیشگام بازاریابی دیجیتال است. شرکت او ClickZ ، که در سال ۲۰۰۰ فروخته شد ، یکی از اولین منابع مهم در این بخش بود.

آن به آموزش حرفه ای های بازاریابی در سرتاسر جهان ، ارائه راهکارهای موفق برای مشتریان خود و همچنین شناخت صنعت پرداخته است. او همچنین یک گردآورنده ماشین رقصنده و پرنعمت است – ما تحت تأثیر قرار می گیریم!

۲) مربیان

بازاریابان زن موفق دیجیتال نمی ترسند تخصص خود را به اشتراک بگذارند.

چه از طریق نشریات ، چه در کنفرانس ها و سمینارها و چه به صورت یک به یک مربیگری ، زنان به زنان دیگر در این صنعت توانمند می شوند.

کانون توجه: امی پورترفیلد

احتمالاً قبلاً درباره بازاریابی آنلاین ساخته شده آسان ، پادکست معروف از امی پورتفیلد شنیده اید. این فقط یکی از جنبه های داستان موفقیت چند پلتفرمی امی است.

او یک متخصص بازاریابی ، نویسنده و مربی بازاریابی است که به بیش از ۲۵۰،۰۰۰ کارآفرین جوان و جوان اعتماد به نفس و ابزاری برای تبدیل ایده های خود به مشاغل داده است.

ایده

استعدادهای امی او را به عنوان یک متخصص بازاریابی آنلاین ، که دقیقاً می داند چگونه از رسانه های اجتماعی ، محتوای آنلاین و بازاریابی ایمیل برای دستیابی به اهداف تجاری استفاده می کند ، فارغ از اندازه یا ساختار یک سازمان ، می داند.

۳) کارشناسان رسانه های اجتماعی

توسعه و جذب سریع رسانه های اجتماعی در چند سال گذشته روی عملکرد بازاریابی دیجیتال تأثیر گذاشته و تسریع کرده است.

زنان در پاسخ به این بخش که به سرعت در حال تغییر است محوری بوده و خود را به عنوان کارشناسان صنعت معرفی کرده اند.

در حقیقت ، ۶۸٪ از افراد تأثیرگذار در رسانه های اجتماعی زن هستند و قدرت فروش اجتماعی را مهار می کنند. آنها می دانند که کدام سیستم عاملها داغ هستند و چگونه می توان یک استراتژی بازاریابی در اطراف آنها ایجاد کرد.

کانون توجه: امی ورنون

امی ورنون به عنوان یکی از با استعدادترین استراتژیست های رسانه های اجتماعی در جهان شناخته می شود. او در وال استریت ژورنال ، فوربز و نیویورک تایمز به نمایش گذاشته شده است ، و برای نشریات متعدد ، و همچنین وبلاگ موفق خود نوشته شده است.

او یک سخنران و مشاور است و در چندین رویداد بین المللی در صنعت ، از جمله SMX London ، هفته رسانه های اجتماعی ، SXSW Interactive و Inbound ارائه کرده است.

به رسمیت شناختن کار خود ، امی یک شرکت کننده افتتاح در سالن مشاهیر رسانه های اجتماعی اجتماعی نیوجرسی بود. او خودش را به عنوان “چاقوی دیجیتال ارتش سوئیس” توصیف می کند ، و ما نمی توانیم کمک کنیم اما موافق هستیم!

نمره عملکرد Adwords در حساب های ارائه شده توسط زنان ، به طور متوسط ​​۹ امتیاز بالاتر از آن است که توسط مردان سرویس دهی می شود.

این توییت

۴) نوآوران

زنان وقتی در جهش بزرگ به جلو در فضای بازاریابی دیجیتال می روند ، صندلی عقب نمی گیرند.

آنها از رویکردهای جدید برای رفع چالش های یک بخش منحصر به فرد با قدم سریع استفاده می کنند. رهبران زن مبتکر هستند و صنعت را به سمت آینده سوق می دهند.

کانون توجه: Lilach Bullock

با استقبال از انگلیس ، لیلاچ بولاک یک مبتکر اولیه در تقاطع رسانه های اجتماعی و بازاریابی بود. اولویت های او را تأسیس می کندتجارت در سال ۲۰۰۶ ، لیلاچ به چشم انداز رسانه های اجتماعی در حال ظهور ، به این نتیجه رسید که قرار است به یک نیروی بازاریابی قدرتمند تبدیل شود.

موفقیت اولیه او پایه و اساس یک حرفه پرکار را تشکیل داد ، و لیلاچ اکنون یکی از مشهورترین کارشناسان تولید سرب و فروش رسانه های اجتماعی است. او همچنین طرفدار بازاریابی اخلاقی اینترنتی است و استانداردهای بالایی را برای خودش و مشتریان خود تعیین می کند.

Lilach یک مبتکر همیشگی است ، همیشه به دنبال رویکردهای تازه برای بازاریابی دیجیتال است. وی توسط Forbes به عنوان یکی از ۲۰ زن برتر تأثیرگذار در رسانه های اجتماعی زنان ، کارشناسان شغلی به عنوان شماره یک بازاریاب دیجیتال مارکتینگ و اوراکل به عنوان تأثیرگذار اجتماعی در اروپا شناخته شده است. نمونه کارها چشمگیر!