۸ راه شگفت انگیز زنان در بازاریابی دیجیتال موج می زنند

۸ راه شگفت انگیز زنان در بازاریابی دیجیتال موج می زنند

در طول یک دهه گذشته ، صنعت بازاریابی شاهد بوده است که بسیاری از زنان در این رده ها صعود می کنند تا به عنوان رهبران فکر و تأثیرگذار انتخاب شوند.

این شاهکار علیرغم این واقعیت است که کمتر از یک سوم نیروی کار بازاریابی دیجیتال زن است.

دیجیتال

بنابراین ، در حالی که هنوز هم در این بخش زنان چالش هایی مانند نمایندگی ، دسترسی به نقش های ارشد و بستن شکاف حقوق جنسیتی وجود دارد ، پیشرفت چشمگیری در حال انجام است زیرا بسیاری از بازاریابان زن همچنان به فشار مرزها ادامه می دهند.

برای بزرگداشت روز جهانی زن ، ما به بررسی سهم زنان در زمینه بازاریابی دیجیتال می پردازیم و به تأثیرات آنها از هفت راه مجزا در سراسر بخش نگاه می کنیم.

۱) پیشگامان

زنان موفق در بازاریابی دیجیتال خبر جدیدی نیست ، آنها تا زمانی که این رشته وجود داشته است ، در این صنعت پیشتاز هستند. با این حال ، تعصب جنسیتی در این بخش باعث شده است که مواضع زنان در مقایسه با همسالان مرد خود ، ۲۱ درصد کم ارزش ارزیابی شود!

با استفاده از نقاط قوت فن آوری و خلاقیت خود ، زنانی مانند آن هندلی ، مادالین اسکیلار و اردات آلبی پیشگامان اولیه این بخش بودند. آنها راه را برای سایر زنان فراهم کردند که بتوانند از این طریق ارزشمندی به دست آورند.

خلاقیت

حتی در حال حاضر ، پیشگامان جوان از بازاریابی دیجیتال به شیوه های ابتکاری استفاده می کنند تا پایه و اساس موفقیت زنان دیگر را ایجاد کنند.

نورافکن: آن هندلی

Ann Handley یک بلندگو پرکار ، نویسنده پرفروش و یک مرکز قدرتمند بازاریابی دیجیتال است. او یک پیشگام بازاریابی دیجیتال است. شرکت او ClickZ ، که در سال ۲۰۰۰ فروخته شد ، یکی از اولین منابع مهم در این بخش بود.

آن به آموزش حرفه ای های بازاریابی در سرتاسر جهان ، ارائه راهکارهای موفق برای مشتریان خود و همچنین شناخت صنعت پرداخته است. او همچنین یک گردآورنده ماشین رقصنده و پرنعمت است – ما تحت تأثیر قرار می گیریم!

۲) مربیان

بازاریابان زن موفق دیجیتال نمی ترسند تخصص خود را به اشتراک بگذارند.

چه از طریق نشریات ، چه در کنفرانس ها و سمینارها و چه به صورت یک به یک مربیگری ، زنان به زنان دیگر در این صنعت توانمند می شوند.

کانون توجه: امی پورترفیلد

احتمالاً قبلاً درباره بازاریابی آنلاین ساخته شده آسان ، پادکست معروف از امی پورتفیلد شنیده اید. این فقط یکی از جنبه های داستان موفقیت چند پلتفرمی امی است.

او یک متخصص بازاریابی ، نویسنده و مربی بازاریابی است که به بیش از ۲۵۰،۰۰۰ کارآفرین جوان و جوان اعتماد به نفس و ابزاری برای تبدیل ایده های خود به مشاغل داده است.

ایده

استعدادهای امی او را به عنوان یک متخصص بازاریابی آنلاین ، که دقیقاً می داند چگونه از رسانه های اجتماعی ، محتوای آنلاین و بازاریابی ایمیل برای دستیابی به اهداف تجاری استفاده می کند ، فارغ از اندازه یا ساختار یک سازمان ، می داند.

۳) کارشناسان رسانه های اجتماعی

توسعه و جذب سریع رسانه های اجتماعی در چند سال گذشته روی عملکرد بازاریابی دیجیتال تأثیر گذاشته و تسریع کرده است.

زنان در پاسخ به این بخش که به سرعت در حال تغییر است محوری بوده و خود را به عنوان کارشناسان صنعت معرفی کرده اند.

در حقیقت ، ۶۸٪ از افراد تأثیرگذار در رسانه های اجتماعی زن هستند و قدرت فروش اجتماعی را مهار می کنند. آنها می دانند که کدام سیستم عاملها داغ هستند و چگونه می توان یک استراتژی بازاریابی در اطراف آنها ایجاد کرد.

کانون توجه: امی ورنون

امی ورنون به عنوان یکی از با استعدادترین استراتژیست های رسانه های اجتماعی در جهان شناخته می شود. او در وال استریت ژورنال ، فوربز و نیویورک تایمز به نمایش گذاشته شده است ، و برای نشریات متعدد ، و همچنین وبلاگ موفق خود نوشته شده است.

او یک سخنران و مشاور است و در چندین رویداد بین المللی در صنعت ، از جمله SMX London ، هفته رسانه های اجتماعی ، SXSW Interactive و Inbound ارائه کرده است.

به رسمیت شناختن کار خود ، امی یک شرکت کننده افتتاح در سالن مشاهیر رسانه های اجتماعی اجتماعی نیوجرسی بود. او خودش را به عنوان “چاقوی دیجیتال ارتش سوئیس” توصیف می کند ، و ما نمی توانیم کمک کنیم اما موافق هستیم!

نمره عملکرد Adwords در حساب های ارائه شده توسط زنان ، به طور متوسط ​​۹ امتیاز بالاتر از آن است که توسط مردان سرویس دهی می شود.

این توییت

۴) نوآوران

زنان وقتی در جهش بزرگ به جلو در فضای بازاریابی دیجیتال می روند ، صندلی عقب نمی گیرند.

آنها از رویکردهای جدید برای رفع چالش های یک بخش منحصر به فرد با قدم سریع استفاده می کنند. رهبران زن مبتکر هستند و صنعت را به سمت آینده سوق می دهند.

کانون توجه: Lilach Bullock

با استقبال از انگلیس ، لیلاچ بولاک یک مبتکر اولیه در تقاطع رسانه های اجتماعی و بازاریابی بود. اولویت های او را تأسیس می کندتجارت در سال ۲۰۰۶ ، لیلاچ به چشم انداز رسانه های اجتماعی در حال ظهور ، به این نتیجه رسید که قرار است به یک نیروی بازاریابی قدرتمند تبدیل شود.

موفقیت اولیه او پایه و اساس یک حرفه پرکار را تشکیل داد ، و لیلاچ اکنون یکی از مشهورترین کارشناسان تولید سرب و فروش رسانه های اجتماعی است. او همچنین طرفدار بازاریابی اخلاقی اینترنتی است و استانداردهای بالایی را برای خودش و مشتریان خود تعیین می کند.

Lilach یک مبتکر همیشگی است ، همیشه به دنبال رویکردهای تازه برای بازاریابی دیجیتال است. وی توسط Forbes به عنوان یکی از ۲۰ زن برتر تأثیرگذار در رسانه های اجتماعی زنان ، کارشناسان شغلی به عنوان شماره یک بازاریاب دیجیتال مارکتینگ و اوراکل به عنوان تأثیرگذار اجتماعی در اروپا شناخته شده است. نمونه کارها چشمگیر!

۵) استراتژیستها

ظرفیت توسعه و اجرای یک استراتژی موفق یک مؤلفه اصلی بازاریابی دیجیتال است.

زنان در این صنعت به دلیل داشتن توانایی های استراتژیک خود ، به تجربه و آموزش می پردازند تا برنامه هایی را توسعه دهند که به مشتریان برای دستیابی و فراتر از اهداف خود کمک کند.

نورافکن: بورلی جکسون

بورلی جکسون به عنوان معاون استراتژی پرتفوی اجتماعی در MGM Resorts International ، مسئولیت فعالیت های اجتماعی را برای یکی از بزرگترین شرکت های مهمان نوازی و سرگرمی جهان به عهده دارد.

او یک مبتکر در این زمینه است و علاقه زیادی به استراتژی های بازاریابی مختل دارد. بورلی همچنین یک سخنران پرکار است و سخنرانی های اصلی را در کنفرانس های سراسر جهان ارائه می دهد.

۶) اخلالگران

با توجه به سرعت بخش ، بازاریابی دیجیتال به رهبران فکری نیاز دارد که می توانند با تحولات جدید حرکت کنند و در پی اختلال دیجیتال موفق شوند.

در سراسر صنعت ، زنان در حال گسترش مهارتهای خود هستند و برای دستیابی به موفقیت در صنایع سنتی که از جمله نشر و خرده فروشی تلاش می کنند چالش های جدیدی را در پیش می گیرند.

در این شرایط مخرب است که بسیاری از خانمها پاهای خود را به عنوان تأثیرگذار و تریلرها پیدا می کنند.

نورافکن: سامانتا بری

به عنوان سردبیر جدید مجله Glamour ، سامانتا بری از CNN به عنوان تهیه کننده اجرائی رسانه های اجتماعی و نوظهور حرکت کرد تا از عهده انتشار نشریات با محوریت چاپی برآید تا آن را به عصر دیجیتال ببرد.

از زمان به اتهام گرفتن وی ، بینندگان منحصر به فرد ماهانه را با ۱۲٪ به ۶٫۳ میلیون افزایش داده است ، در حالی که مشترکین کانال یوتیوب Glamour بیش از ۱۱۰٪ به حدود ۱٫۶ میلیون افزایش یافته اند.

مدیر سایت Vogue ، سردبیر Vogue ، در مورد استخدام سامانتا باری ، اظهار داشت: “من از برنامه او برای گلرور هیجان زده ام آینده. او به خوانندگان وفادار این عنوان می رسد. در سکوهای دیجیتالی و اجتماعی از آنها بیشترین استفاده را می کنند در حالی که از قدرت چاپ برای برجسته کردن لحظات چادر قطب مانند زنان سال استفاده می کنند. “

۷) متنوع

بازاریابی دیجیتال یک کلیسای گسترده است ، که طیف گسترده ای از مهارت ها و پیش زمینه ها را در خود جای داده است.

زنان در این صنعت در کشورهای مختلف ، فرهنگ و زبان مختلف کار می کنند و دائماً در حال تکامل و انطباق با هر سناریوی منحصر به فرد هستند.

عصر دیجیتال باعث می شود تا جهان صحنه ای پیچیده باشد ، اما بازاریابان زن دیجیتال در حال مقابله با آن هستند.

کانون توجه: Aleyda Solis

با نگاهی بین المللی ، Aleyda Solis مشاوره موفقیت آمیز SEO را در آمریکای شمالی ، آمریکای لاتین و اروپا ایجاد کرده است. راز او؟ کار به دو زبان انگلیسی و اسپانیایی.

او نویسنده ، گوینده و تأثیرگذار است و توسط Forbes ، Hubspot و Huffington Post به عنوان یکی از متخصصان برجسته بین المللی در بازاریابی دیجیتال شناخته شده است.

۸) نسل بعدی

برای زنان جوان که هم اکنون در حال تحصیل و به بهانه زندگی کار خود هستند ، یک حرفه در بازاریابی دیجیتال چشم انداز جذاب است. نقطه دیدار خلاقیت ، توانایی فنی ، مشاغل تجاری و توانایی استراتژیک زمینه ای بی حد و حصر برای موفقیت حرفه ای را فراهم می کند.

برخی از بهترین دانشگاه های جهانی برای مدارک بازاریابی بورس های تحصیلی را به زنان ارائه می دهند. دانشکده بازرگانی کالج امپریال در لندن ، انگلستان گزینه های مختلفی برای دانشجویان دختر دارد ، در حالی که دانشکده بازرگانی کلمبیا در ایالات متحده بورس تحصیلی بنیاد فورته را ارائه می دهد.

دانشجو

همچنین بورسیه هایی وجود دارند که به یک مدرسه خاص مرتبط نیستند و توسط همه دانشجویان واجد شرایط خانم قابل دسترسی است. گزینه ها شامل بورسیه تحصیلی Jo Caldwell Meyer برای بزرگان ارتباطات ، بورسیه تحصیلی گروه بین المللی و کارآموزی و برنامه بورسیه بنیاد ESA برای دانشجویان اقلیت است.

مسیرهای بی شماری در این بخش وجود دارد ، و زنان علاقه مند به تحقیق در زمینه شغلی در بازاریابی دیجیتال تشویق می شوند مهارتهای کلیدی را یاد بگیرند ، این را ببینید.رهبران ustry ، شرکت در سمینارها و سمینارها ، تجربه کار و انجام هرگونه فرصت شبکه سازی سایر پیشگامان زن.

امروز شغل خود را با مجوز حرفه ای در بازاریابی دیجیتال پیش ببرید!

ریچل آریگل

Share