در سال ۲۰۱۸ به اهداف شغلی بازاریابی دیجیتال خود برسید

در سال ۲۰۱۸ به اهداف شغلی بازاریابی دیجیتال خود برسید

اگر عاشق برقراری ارتباط از طریق همه نوع رسانه های دیجیتال هستید ، و به یادگیری بیشتر علاقه دارید ، چرا رشد شغلی خود را در بازاریابی دیجیتال در نظر نمی گیرید؟ این یکی از سریع ترین و همه کاره ترین مناطق رشد است که می توانید برای سال ۲۰۱۸ انتخاب کنید.

دیجیتال

بازاریابی دیجیتال انواع ابزار و تکنیک های بازاریابی را برای فروش انواع خدمات و محصولات در خود گنجانیده است. و از آنجا که فضای آنلاین اکثر فعالیتهای بازاریابی ما را به خود اختصاص می دهد ، نیاز به تبلیغات سنتی کمتر و کمتر می شود. با این حال ، اگر شما در بازاریابی رسانه ای و تبلیغات سنتی به خوبی آشنا هستید و به فکر تغییر مکان در دنیای آنلاین هستید ، مهارت های ارزشمند زیادی برای انتقال آن وجود دارد.

این روزها تعداد زیادی برنامه آموزشی وجود دارد – آنقدر که اگر تازه جستجوی خود را شروع کنید ، احساس ناراحتی می کند. در اینجا به دنبال مواردی هستید که به دنبال بهترین نوع آموزش بازاریابی دیجیتال برای نیازهای خود هستید.

در صدر روندها باقی بمانید

این فیلد است که به طور مداوم در حال تغییر و تحول است ، و شما باید ثابت کنید که می توانید در صدر روندها بمانید — نه فقط برای خودتان ، بلکه باید در مصاحبه یا گزیده ای از پتانسیل ها بتوانید این را نشان دهید. شغل یا مشتری

هنگامی که می توانید به تنهایی از روندهای فعلی پافشاری کنید ، می توانید از آنچه در این زمینه اتفاق می افتد مواظب باشید و به دنبال فرصت های آموزشی باشید که فقط شامل این موارد باشد. بعضی از راهها مانند هوش مصنوعی ممکن است کمی از نظر فنی باشد (نه تنها هر کسی می تواند یادگیری نوشتن یک لگاریتم را یک شبه) ، بلکه شما می توانید سایت های خاصی را دنبال کنید تا به روز شوید.

از روندهایی که می خواهید آموزش خود را پشت سر بگذارید و به تنهایی کاوش کنید این موارد را شامل می شود:

     

  • Cryptocurrency و blockchain
  •  

  • دستیاران دیجیتال
  •  

  • Chatbots
  •  

  • AI
  •  

  • رسانه های اجتماعی – سیستم عامل های جدید ، عملکردهای جدید ، اهداف جدید
  •  

  • بازاریابی آنفلوانزا
  •  

  • PPC
  •  

  • سئو

خودتان را برند کنید

این روزها همه به حضور آنلاین نیاز دارند و هرچه بیشتر بتوانید دانش خود را از محل کار نشان دهید ، احتمال دارد که یا در خانه یا به عنوان پیمانکار آزاد استخدام شوید. انجام این کار این روزها واقعاً گزینه ای نیست ، زیرا می بینید که چقدر اینقدر رقابت وجود دارد.

استخدام

خبر خوب این است که کار چندان سختی نیست. فعال کردن جریان های رسانه ای مورد علاقه خود ، ایجاد یک وب سایت رایگان و نوشتن اطلاعات مربوط به چیزهای مرتبط و جالب در مورد وب سایت خود یا یک سکوی ساده مانند Medium ، نقاط شروع بسیار خوبی برای ایجاد حضور آنلاین شما هستند.

نکته مهمی که می خواهید به آن توجه کنید در حالی که این کار را می کنید استراتژی و تمرکز است. به عبارت دیگر ، شما می خواهید برای آن شناخته شوید؟ اگر اشتیاق شما به اینستاگرام است ، تمام توان خود را در مورد آن بیاموزید و یک پروفایل حرفه ای اینستا ایجاد کنید؛ اگر این فیلم است ، اطمینان حاصل کنید که صفحه یوتیوب شما با اهداف شغلی شما سازگار است.

شما نمی توانید این روزها قابل رویت شوید ، بنابراین اگر می خواهید این کار را انجام دهید ، ممکن است این کار را درست از محل کار انجام دهید.

تجربه خود را ایجاد کنید

نمونه ای برای ارسال با برنامه کار یا دوره خود ندارید؟ آنها را ایجاد کنید. سپس به فرآیندی که در ایجاد آنها استفاده کرده اید توجه کنید و در مورد آن بنویسید. این روزها اطلاعات زیادی در آنجا موجود است ، که می توانید اصول اولیه را به خودتان آموزش دهید. روی یک وبلاگ کار کنید ، به گروه های Facebook بپیوندید ، یک نمونه کارها جعلی از تخصص محتوای خود تهیه کنید ، و هنگام ورود به مدرسه یا فرود آمدن آن مشتری رویایی ، پیش از بازی خواهید بود.

همچنین فرصت های زیادی برای مشاغل جانبی و مشاغل داوطلبانه وجود دارد. حتی اگر این چیزی است که پرداخت خوبی ندارد ، حتی گاهی اوقات حتی با کمی تجربه می توانید به راحتی زمین ببخشید ، و می توانند با توجه به خیس شدن پاهای شما با برخی از انواع مختلف فعالیتهای نوشتاری و بازاریابی ، بازپرداختهای بزرگی ارائه دهند.

تجزیه و تحلیل و اندازه گیری ها را درک کنید

تبدیل شدن به یک بازاریاب دیجیتالی حرفه ای ممکن است برای افراد خلاق جذاب باشد ، این فوق العاده است زیرا خلاق برای هر تیم لازم است. با این حال ، هر فردی که دارای مهارت خلاق است ، باید درک کند که بخشی منطقی در این زمینه وجود دارد ، به خصوص اگر قصد دارید به مدیریت و استراتژی پایان کار بپردازید. مطمئناً تقاضا برای تحلیلگران در خارج وجود دارد ، اما تمرکز روی این امر کاملاً نیاز به یک طرز فکر کاملاً منطقی دارد.

بازاریابی دیجیتالی فقط به معنای ایجاد پست ها و فیلم های سرگرم کننده در وبلاگ نیست – و از طرف دیگر ، برای فن آوری ها ، فقط به ساخت یک وب سایت خوب نیست. این در واقع در مورد نوآوری ، حل مسئله و استراتژی است. بنابراین ، هر کسی که به فکر ورود به این زمینه است ، باید از تصویر بزرگی که برای توسعه می گیرد ، درک کندیک استراتژی تبلیغاتی که نیازهای بی نظیر یک تجارت را برآورده می کند.

شما باید بدانید که چگونه تجزیه و تحلیل ها و سایر معیارها (داده ها) می توانند یک استراتژی بازاریابی دیجیتال را در تصویر بزرگ اطلاع دهند. این بدان معنا نیست که شما باید در داده ها غوطه ور شوید ، اما باید درک خوبی از نحوه استفاده از ابزارهای اساسی مانند گوگل Keywords و گوگل Analytics برای نظارت و گزارش الگوهای ترافیکی و دسترسی داشته باشید.

با تخصصهای مختلف در بازاریابی دیجیتال آشنا شوید

این که آیا شما آموزش رسمی دارید یا خیر ، ایده خوبی است که پس از کسب تجربه بیشتر در این زمینه ، درک کنید که این حرفه در نهایت می تواند شما را به کجا برساند. برای رسیدن به موفقیت ، از انواع مهارت ها و مهارتهایی که هر جریان شغلی برای رسیدن به موفقیت لازم دارند ، احساس خوبی داشته باشید و سعی نکنید خود را به سمت چیزی سوق دهید که به طور طبیعی علاقه ای به آن ندارید.

تجربه

برخی از مناطق مختلفی که می توانید در آن تخصص دهید عبارتند از:

     

  • تجارت الکترونیکی: تجارت الکترونیک همیشه به محلی تبدیل می شود که نیازهای بازاریابی دیجیتال خود را یاری کند زیرا همه و برادرشان این روزها به صورت آنلاین خرید می کنند. بنابراین ، اگر اطمینان دارید که می توانید به یک شرکت کمک کنید تا محصول یا خدمات خود را بصورت آنلاین بازاریابی کند ، شما از بازی جلوتر هستید.
  •  

  • مدیریت محتوا: مدیران محتوا کاملاً صالح همچنان به تقاضای خود ادامه خواهند داد. اگر این چیزی است که شما به دنبال آن هستید ، انتظار داشته باشید که همیشه در حالی که نیازها و خواسته های مشتری را مطابق با شاخص های کلیدی عملکرد انجام دهید ، با ایده های جدید پیشتاز شوید. شما به احتمال زیاد تیمی از نویسندگان ، طراحان و دیگران را هدایت می کنید تا اطمینان حاصل شود که هر قسمت از “پازل” بازاریابی دیجیتال به اتمام رسیده است.
  • ایده

     

  • طراحی: طراحی موبایل و وب هنوز در بازاریابی دیجیتال مهم است و می تواند جنبه های بسیاری از طراحی وب را که اغلب فنی تر است ، به سادگی در ایجاد محتوای دیجیتال خارق العاده به خود بگیرد. خلاقان می توانند از این واقعیت شاد شوند که می توانند به این رشته شیرجه بزنند و هنوز فرصت های زیادی برای پیگیری شور و اشتیاق خود دارند.
  •  

  • نوشتن نوشتن مقاله: نوشتن نوشتن نوشتن مطالب بیشتر از نوشتن یک پست وبلاگ در اینجا و آنجاست. این در مورد نوشتن متقاعد کننده ، استراتژیک و به شکلی جذاب است. اساساً کپی و محتوا در یک قایق قرار دارند و یک نویسنده بزرگ باید بتواند هر دو را برای موفقیت بیشتر مشتریان خود انجام دهد.
  •  

  • تجارت: اگر به هر نوع حرفه ای بازاریابی دیجیتالی می روید ، لازم است به طور کلی عملکردهای تجاری و استراتژی های خوبی داشته باشید. به عنوان یک بازاریاب ، شما به احتمال زیاد می توانید کلیه اهداف یک کسب و کار را درک کنید ، به عنوان مشاور عمل کنید و در صورتی که روی هر مشتری کار می کنید استراتژی را به آنها یاد دهید.

گواهینامه بگیرید

بدیهی است ، اگر یک فرد بالغ به دنبال ارتقاء آموزش فعلی خود هستید ، باید چیزی را پیدا کنید که متناسب با نیازهای شما باشد و از نظر مدیریت کلی هزینه و زمان برنامه ریزی کند. اما نکته مهمتر این است که چیزی را پیدا کنید که در واقع به روزترین مهارت های لازم برای رقابت در بازار رو به رشد فناوری دیجیتال را به شما یاد دهد ، زیرا همه چیز در حوزه دیجیتال این روزها به سرعت تغییر می کند.

مهم نیست که در چه حوزه ای می خواهید روی آن تمرکز کنید ، خواه در تبلیغات سنتی کار می کنید ، یا می خواهید مهارت های خود را ارتقا دهید ، پیدا کردن یک برنامه آموزشی جامع و معتبر که متناسب با اهداف و شیوه زندگی شما باشد برای تقویت دانش و گسترش شما ضروری است. رویکرد کلی شما به همه چیز دیجیتال است. هنگامی که این گواهینامه را دریافت کردید ، هنگام جستجو برای انجام کار ، می توانید در میان همسالان خود تجدید نظر کنید.

پیروی از این مسیر شغلی انعطاف پذیر و جذاب مزایای بسیاری دارد. اگر پیش زمینه ای در زمینه تجارت یا ارتباطات داشته باشید ، به خوبی در خدمت شما خواهد بود. اگر در حال حاضر در این زمینه حضور دارید اما می خواهید پا به پا کنید ، یک دوره معتبر پیدا کنید تا در منطقه انتخابی خود آموزش های تخصصی را به شما ارائه دهیم. از آنجا که بازاریابی دیجیتال آینده است ، شما تقریبا نمی توانید با آموزش جامع در این زمینه اشتباه بگیرید ، و واقعاً برای همه مهم نیست که سن شما ، پیشینه یا علاقه شما چه اهمیتی داشته باشد ، مادامی که مایل باشید یاد بگیرید.

Share