چگونه می توان شکاف مهارت های دیجیتال را در سازمان خود باریک کرد

با توجه به اینکه ۷۸٪ از کاربران اینترنت تحقیقاتی را به صورت آنلاین انجام می دهند و تقریباً نیمی از آنها اعتراف می کنند که تحت تأثیر خواندن بررسی ، نظر و بازخورد در رسانه های اجتماعی قبل از خرید هستند ، درک این مسئله که چرا بسیاری از سازمان ها در هنگام مهارت های دیجیتال عقب مانده اند دشوار است.

دیجیتال

چند سال پیش دارایی هایی از جمله وبلاگ ها و رسانه های اجتماعی نوآوری های عجیب و غریب تلقی می شدند ، اما اکنون آنها مؤلفه های اساسی دستگاه بازاریابی دیجیتال هستند. برای رقابت و در نهایت شکوفایی در چنین شرایط رقابتی ، به افرادی که در خانه می دانند چگونه می توانند با موفقیت از هر کانال در دسترس استفاده کنند ، سود سهام می پردازند.

با وجود نداشتن مهارت های دیجیتالی که به عنوان یک مانع مهم و رو به رشد تحول دیجیتالی شناخته می شود ، به نظر می رسد که تلاش برای یافتن استعداد مناسب دیجیتال ، به یک خار در کنار بسیاری از مشاغل اعم از بزرگ و کوچک تبدیل شده است. تحقیقات جدید “مهارتهای تحول دیجیتال” نشان داد که تنها ۲۷٪ سازمانها برای اجرای استراتژیهای دیجیتالی خود برنامه مشخصی دارند ، در حالی که فقط ۱۷٪ ادعا می کنند که شرکت آنها از پرسنل مهارت لازم برای کمک به تحول دیجیتال برخوردار است.

در این دنیای سریع دیجیتال ، مصرف کنندگان به صورت ۲۴/۷ وارد سیستم شده و به هم وصل می شوند ، به روش هایی که یک دهه پیش غیرممکن به نظر می رسید. در نتیجه ، اکنون مشتریان کاملاً در صندلی رانندگی قرار دارند و خواستار تجربه کاربری با کیفیتی هستند که نیازهای آنها را در اولویت قرار داده و برطرف می کند. این تغییر قدرت بسیاری از سازمانها را در تلاش برای یافتن پای دیجیتالی خود قرار داده است. اما ، روش هایی برای کاهش این فاصله بین مهارت و تقاضا وجود دارد.

فقط ۱۰٪ از ادارات منابع انسانی برای بستن شکاف مهارت های دیجیتال ، برنامه استخدام / آموزش را اجرا کرده اند.

استخدام

این توییت

توانایی های دیجیتالی سازمان های خود را ارزیابی کنید

هنگامی که صحبت از استعدادهای دیجیتال است ، یک بررسی Econsultancy گزارش داد که ۳۰٪ از مشاغل کارمندان را با مهارتهای مناسب به عنوان “کابوس” می یافتند در حالی که بازاریاب ها با اصول بازاریابی مدرن مانند استفاده از داده ها ، توسعه قابلیت های شخصی سازی و زمینه سازی و … تلاش می کنند. بهینه سازی. با وجود این سطح دشواری که از کارمندان و کارفرمایان گزارش شده است ، برای یافتن مهارت های دیجیتالی مناسب برای تجارت شما باید تاکتیک ها به کار گرفته شوند.

در حالی که استخدام در خارج از کشور مسیری آشکار است ، می تواند بسیار گران تمام شود – هزینه استخدام یک کارمند ۵ هزار و ۵۰۰ دلار یا بیشتر تخمین زده می شود – و وقت گیر بدون ضمانت موفقیت در پایان روند. تمرکز روی افرادی که در حال حاضر در تجارت شما هستند و می دانند چه چیزی باعث موفقیت شما می شود و به برند شما متعهد هستند می تواند یک مسیر مثمر ثمر تر باشد.

دلار

وقتی صحبت از استعداد دیجیتالی شد ، British Airways رویکردی نوآورانه اتخاذ کرد. با وجود نیروی کار جهانی ۴۰،۰۰۰ کارمند و میراث قرن پیش ، سازمان جهانی خود را در تلاش برای یافتن تخصص دیجیتالی مناسب نشان داد. درو کرولی که مایل به نشستن و انتظار برای استعداد یافتن آنها نبود ، تصمیم گرفت تا مطمئن شود که این شرکت “به اندازه کافی جذاب بود تا بتواند منابع مورد نیاز برای توربوشارژ تلاش دیجیتال ما را بدست آورد.”

بنابراین ، غول هواپیمایی تصمیم گرفت از نیروی کار خود در مورد قابلیت های دیجیتالی آنها سؤال کند. معلوم شد مجموعه ای از افراد داخل خانه در اوقات فراغت وب سایت ها را اداره می کنند و مایل به انجام همان کار در محل کار هستند.

“بسیاری از استعدادهای ما خانه دار است – کارگرانی که مشاغل خاص خود را دارند و مدل های تجاری خود را به روش کارآفرینی تطبیق داده اند. پیدا کردن این افراد و استفاده از مهارت های آنها بسیار مهم است. “

کارآفرینی

علاوه بر این ، ایجاد یک برنامه کارشناسی ارشد توصیف استعدادیابی به British Airways به دانش دیجیتالی کارمندان خود کمک کرده و استعداد دیجیتالی دیگری را که فاقد آن بود پیدا کرد.

در آموزش دیجیتال سرمایه گذاری کنید

سرمایه گذاری

به گفته متیو هوک ، مدیر عامل آژانس رسانه ای جهانی کارات ، بیش از حد زمان صرف دستاوردهای کوتاه مدت می شود (مثلاً تلاش برای دستیابی به توجه فارغ التحصیلان از همان تعداد انگشت شماری از دانشگاه ها) به جای پرداختن به ضرورت برای مدت طولانی. استعداد طولانی

وی گفت: “در حالی که ما به طور ناگهانی وارد دنیایی نشده ایم که تماشای تلویزیون مرده است ، ما شاهد رشد همگرایی دیجیتالی هستیم که تأثیر عمیقی بر هر جنبه ای از تجارت ، جامعه و فرهنگ می گذارد و باعث تحول در همه مقوله ها ، از بانکها تا غول های FMCG می شود. هوک معتقد است که این امر در بسیاری از بخش های اقتصادی از لجستیک زنجیره تامین گرفته تا طراحی سازمانی فشارها و فرصت ها را ایجاد کرده است ، اما جای بحث دارد که در هیچ کجا تأثیرات اختلال دیجیتالی بیش از آنکه در دسترس باشد احساس می شود. استعداد مناسب

برای غول مخابرات Vodafone ، نقاط ضعف من مشخص شدn مهارت های دیجیتالی کارکنان خود که هنگام رقابت در بازار دیجیتال ، موانعی را ایجاد کرده اند. برای مقابله با این ، آنها در برنامه های عمیق ، بازاریابی دیجیتال مارکتینگ که در سیستم یادگیری الکترونیکی موجود خود ادغام شده و در سرتاسر جهان گردآوری شده اند ، سرمایه گذاری کردند. هدف از این کار آموزش نیروی کار و ارتقاء مهارتهای آنها در ضمن آموزش کارمندان جدید به سطح استانداردی از تخصص و دانش در سازمان خود بود.

برنامه یادگیری نتایج مثبتی به همراه داشت و به بستن شکاف مهارت در سازمان آنها کمک می کند ، اما همچنین باعث افزایش روحیه و بهره وری کلی می شود. با صرف زمان برای ساختن یک استراتژی آموزشی و ایجاد بستر در اختیار کارکنان برای پرورش مهارت های خود در طی زمان ، یک سازمان می تواند با استفاده از ابزارهایی استعداد لازم را برای تکامل با محیط خود پرورش داده و ارزش خود را به کارکنان موجود و آینده ارائه دهد.

در پاسخ به تغییر

وقتی صحبت از تحول دیجیتالی یک سازمان است ، یک مانع مشترک از مدیریت ارشد خریداری می شود. اساساً ، این دنیای شجاع جدید دیجیتال باعث تغییر فرهنگی گسترده شده است و در بسیاری از موارد ، افرادی که تصمیمات بزرگ را گرفته اند می توانند در گذشته گیر بیایند.

برای جذب و حفظ استعداد ، محیط کار باید بازتر و خطی تر شود – مکانی که در آن افراد می توانند همکاری ، ارتباط برقرار کنند و از همه مهمتر ، اطلاعات را به اشتراک بگذارند. دانش قدرت است و به منظور جلب توجه افراد مناسب و با مهارت های مناسب و ترویج احساس وفاداری ، باید موانعی در مورد ساختار سازمانی شکسته شود. چسبیدن به نقش مستقیم و گذراندن تمام روزهای زنجیر شده روی یک میز قدیمی و قدیمی شده است و در بسیاری از موارد ، این عدم نوآوری در گسترش شکاف مهارت های دیجیتال نقش دارد.

با توجه به این نکته ، کارخانه سابق شرکت توتون و تنباکو آمریکایی که مک کینی به عنوان دفتر مرکزی خود از آن استفاده می کند ، دارای یک طرح نقشه باز است. این امر به جای تفکیک کارکنان در محفظه ها ، به ارتقاء احساس جامعه کمک می کند – و این شرکت را در حالی که شفافیت بیشتری را در کل مشاغل ایجاد می کند ، راهی برای شرکت در انجمن های خلاقانه بداهه گذاشته است. در حالی که برنامه نویسی نرم افزار Buffer آن را یک قدم جلوتر برد و دفتر را کاملاً رها کرد تا کارمندان بتوانند از راه دور کار کنند و از جیب های مختلف در سراسر جهان از طریق کانال های دیجیتالی مانند Hangouts یا HipChat همکاری کنند.

ایده های معاصر مانند این ، یک محیط کار مدرن و مترقی را پرورش می دهد که در آن کارمندان می توانند ایده ها را تبادل و شکوفا کنند. گاهی اوقات کوچکترین تغییر در فرهنگ شرکت باعث ایجاد تفاوت زیادی در توسعه کارکنان و تولید خلاق می شود و وقتی نوبت به بازاریابی دیجیتال می رسد ، تغییر یک ضرورت است.

با صرف زمان برای شناسایی شکاف دانش و سرمایه گذاری در راه حل های آموزشی شرکت ، و همچنین منابع آموزشی طاقچه و بستر اشتراک گذاری ، سازمان با گذشت زمان توسعه و رشد می یابد.

تعبیه ذهنیت یادگیری در ارزشهای کلیدی سازمان به معنای اهمیت مهارت های مربوطه در آرایش هر کارمند است. مهمتر از همه ، آموزش دیجیتال باید مداوم و همچنین مداوم باشد.

کلوداگ اوبراین

متخصص ارشد محتوا

بروشور شرکت
وضعیت خط لوله شرکت -None-1. New Lead10٪ Inicial In153 In 15٪ تماس با موسس ۲۰٪ انتصاب اولیه ساخته شده ۳۰٪ صلاحیت شده ۵۰٪ در بحث ارجاع شده به سایر بخشها٪٪ Duplicate0٪ Postponed0٪ Lost0٪ Ignite0٪ تحقیقات (فقط خارج از محدوده)
نه از کارمندان شما می خواهید برای آموزش * -تنها فقط ۲ تا ۱۰۱۱ تا ۵۰۵۱ تا ۱۵۰۱۵۱ تا ۵۰۰۵۰۱ یا بیشتر
نام مخاطب *
عنوان شغل *
ایمیل *
شماره تلفن *
نام شرکت *
اندازه شرکت * -هیچ یک از ۲۰۲۱ تا ۱۰۰۱۰۱ تا ۵۰۰۵۰۱ تا ۱۰۰۰۱۰۰۱ تا ۱۵۰۰ بیشتر از ۱۵۰۰
کشور * -None-IrelandUnited KingdomUnited StatesNorthern IrelandAfghanistanAkrotiriAlbaniaAlgeriaAmerican SamoaAndorraAngolaAnguillaAntarcticaAntigua و BarbudaArgentinaArmeniaArubaAshmore و کارتیه IslandsAustraliaAustriaAzerbaijanBahamas، TheBahrainBangladeshBarbadosBassas دا IndiaBelarusBelgiumBelizeBeninBermudaBhutanBoliviaBosnia و HerzegovinaBotswanaBouvet IslandBrazilBritish اقیانوس هند TerritoryBritish ویرجین IslandsBruneiBulgariaBurkina FasoBurmaBurundiCambodiaCameroonCanadaCape VerdeCayman IslandsCentral آفریقایی RepubliChadChileChinaChristmas IslandClipperton IslandCocos (کیلینگ) جزیرهsColombiaComorosCongo، جمهوری دموکراتیک theCongo، جمهوری theCook IslandsCoral دریای IslandsCosta RicaCote D’IvoireCroatiaCubaCyprusCzech RepublicDenmarkDhekeliaDjiboutiDominicaDominican RepublicEcuadorEgyptEl SalvadorEquatorial GuineaEritreaEstoniaEthiopiaEuropa IslandFalkland جزایر (مالویناس) جزایر فارو IslandsFijiFinlandFranceFrench GuianaFrench PolynesiaFrench جنوبی و قطب جنوب LandsGabonGambiaGaza StripGeorgiaGermanyGhanaGibraltarGlorioso IslandsGreeceGreenlandGrenadaGuadeloupeGuamGuatemalaGuernseyGuineaGuinea-BissauGuyanaHaitiHeard جزیره و مک دونالد IslandsHoly مشاهده (شهر واتیکان) HondurasHong KongHungaryIcelandIndiaIndonesiaIranIraqIsle از ManIsraelItalyJamaicaJan MayenJapanJerseyJordanJuan de Nove IslandKazakhstanKenyaKiribatiKorea، NorthKorea، SouthKosovoKuwaitKyrgyzstanLaosLatviaLebanonLesothoLiberiaLibyaLiechtenstein لتونی لیوغزورماهیسماسیتائو میتساعسائی ماساسیساغائی ماساچوستمارسایتساکائو ماساکتیماکائی ماساچوستمارسایتساغائی ماساچوستمارسایتساغائی ماساسیسا ماساسیسا ماسائتیساغائی ماساسیسا ماسائیسیمارسایتسارتیساغا ایالات derated ofMoldovaMonacoMongoliaMontserratMoroccoMozambiqueNamibiaNauruNavassa IslandNepalNetherlandsNetherlands AntillesNew CaledoniaNew ZealandNicaraguaNigerNigeriaNiueNorfolk IslandNorthern ماریانا IslandsNorwayOmanPakistanPalauPanamaPapua جدید GuineaParacel IslandsParaguayPeruPhilippinesPitcairn IslandsPolandPortugalPuerto RicoQatarReunionRomaniaRussiaRwandaSaint HelenaSaint کیتس و NevisSaint LuciaSaint پیر و MiquelonSaint وینسنت و GrenadinesSamoaSan MarinoSao تومه و PrincipeSaudi ArabiaSenegalSerbia و MontenegroSeychellesSierra LeoneSingaporeSlovakiaSloveniaSolomon IslandsSomaliaSouth AfricaSouth گرجستان و ساندویچ جنوبی IslandsSpainSpratly IslandsSri LankaSudanSurinameSvalbardSwazilandSwedenSwitzerlandSyriaTaiwanTajikistanTanzaniaThailandTimor-LesteTogoTokelauTongaTrinidad و TobagoTromelin IslandTunisiaTurkeyTurkmenistanTurks جزایر کیووس و تووالو اوگاندا اوکرای متحده امارات متحده عربی اروگوئه ازبکستان وانواتو ونزوئلا ویتنام و جزایر ویرجین Wake IslandWa llis و FutunaWest BankWhat SaharaYemenZambiaZimbabwe
پرس و جو سرب https://digitalmarketinginstitute.com/business
عضویت در خبرنامه
ابتدا روی کانال کلیک کنید
کانال آخرین کلیک
اول روی متوسط ​​کلیک کنید
متوسط ​​آخرین کلیک
ابتدا روی صفحه فرود کلیک کنید
صفحه فرود آخرین کلیک
ابتدا روی کمپین کلیک کنید
کمپین آخرین کلیک
اولین کلیک کنید

مدت آخرین کلیک
زمان در وب سایت گذشت