برگه تقلب در تجارت کوچک برای بازاریابی دیجیتال مقرون به صرفه

طبق گزارش مهارتهای دیجیتالی اخیراً منتشر شده ، مشاغل کوچک ایرلند مهارت دیجیتالی به مراتب پایین تر از سایر سازمانها دارند. ما مهارت ۶۲۲ بازاریاب را با مجموعه ای از ۵۲ سؤال در زمینه های اصلی بازاریابی دیجیتالی سئو ، PPC ، Email ، Display ، Social ، Mobile و Analytics آزمایش کردیم. نتیجه؟ مشاغل کوچک ۲۵ درصد پایین تر از مشاغل متوسط ​​و ۲۲ درصد پایین تر از مشاغل نوپا بود.

دیجیتال

معقول است: مشاغل کوچک کارکنان کمتری دارند ، منابع کمتری دارند و اغلب بودجه کمتری دارند. اما با توجه به این که مصرف کننده ایرلندی سالانه ۵۴ درصد افزایش می یابد ، زمان آن رسیده است که مشاغل کوچک با انقلاب دیجیتال سرمایه گذاری کنند. ما این برگه تقلب را برای کمک به شما ، صاحب مشاغل کوچک ، تهیه کرده ایم تا درباره تاکتیک های بازاریابی دیجیتال مقرون به صرفه مانند محتوا ، SEO و بازاریابی رسانه های اجتماعی بیشتر بدانید.
سرمایه گذاری

۱ ٫ محتوا

آیا می خواهید افراد را به سمت وب سایت خود جذب کنید؟ با ایجاد محتوای با کیفیت شروع کنید. محتوای ارزشمند شامل همه چیز از جذاب کردن کپی وب سایت و مقالات مفید وبلاگ گرفته تا چشمگیر infographics و فیلم های روشنگری است. برای شروع بسیاری از قالب های وبلاگ WordPress رایگان وجود دارد. بله ، تولید محتوای عالی بسیار وقت گیر است ، اما به چندین روش نیز پرداخت می شود. در اینجا لیستی از روش های توجیه آن برای حسابدار آورده شده است:

مزایای ایجاد محتوای با کیفیت:

     

  • این امر می تواند با ارائه چیزهای ارزشمندی برای علاقه مندان به اشتراک گذاشتن و صحبت کردن در رسانه های اجتماعی ، علاقه مندی شما را افزایش دهد.
  •  

  • همچنین می تواند به شما در رتبه بالاتر در نتایج جستجو کمک کند. گوگل عاشق محتوای فرم بلند ، مرتبط و با کیفیت طولانی است.
  •  

  • این یک راه عالی برای افزایش اعتبار شما و قرار دادن نام تجاری خود به عنوان رهبر فکر است.
  •  

  • به شما در پرورش و تولید سرب کمک می کند. سعی کنید یک صفحه فرود ایجاد کنید که از مردم بخواهد در ازای دسترسی به محتوای منحصر به فرد (به عنوان مثال کتابهای الکترونیکی و گزارش های گوشتی) اطلاعات تماس خود را ارائه دهند.

آیا می خواهید اطلاعات بیشتری کسب کنید؟

برای نکات محتوا به روز و فوق العاده ، آنچه را که متخصصان محتوا بازاریابی محتوا در سال ۲۰۱۴ می گویند ، بررسی کنید.

بازاریابی محتوا

۲ سئو سئو Organic

برخی از مشاغل تحت این توهم هستند که سئو هزینه زیادی دارد. در حالی که این می تواند برای جستجوی پولی صادق باشد ، همچنین اقدامات بسیاری وجود دارد که می توانید برای کمک به وب سایت خود در رتبه بندی ارگانیک بالاتر بگیرید. وحشت نکنید ، لازم نیست یک جادوگر فنی باشید. برای شروع کار شما نیاز به کمی دانش و برخی نکات مفید دارد.

نکات مربوط به سئو ارگانیک:

     

  • ابتدا سئوی وب سایت خود را مطابق آن ارزیابی کنید. برای این کار یک حساب گوگل Webmaster تنظیم کنید. تنها کاری که باید انجام دهید ثبت نام ، تأیید نام دامنه خود و دنبال کردن مراحل مشخص شده است. گوگل نکاتی متناسب با عناصر سئو را که وب سایت شما باید به آنها بپردازد به شما می دهد.
  •  

  • هنگامی که محتوای جدیدی ایجاد می کنید ، اطمینان حاصل کنید که تمام داده های متا گوگل را درخواست می کنید. شایان ذکر است: عنکبوتهای جستجوی گوگل فقط می توانند کلمات را بخوانند و درک کنند ، بنابراین اضافه کردن توضیحات متا به تصاویر نیز مهم است.
  •  

  • اکنون گوگل به دنبال کلید واژه های دم بلند تر است – هر یک از صفحات وب سایت شما باید دارای یک موضوع یا موضوع خاص باشد. و به یاد داشته باشید: هرگز صفحات خود را با کلمات کلیدی پر نکنید زیرا جریمه می شوید.
  •  

  • گوگل محتوای عمیق را ترجیح می دهد و نشان داده است که پستهای طولانی تر از ۱٫۵۰۰ تا ۲۰۰۰ کلمه به همین ترتیب پاداش می گیرند. با این حال ، کیفیت همیشه مهم است.

می خواهید اطلاعات بیشتری کسب کنید؟

موز

۳ Media رسانه اجتماعی

رسانه های اجتماعی برای مشاغل کوچکتر که به دنبال افزایش دید برند خود هستند ضروری است. این یک روش عالی برای ارتباط با مشتریان است. به روش صحیح استفاده می شود ، می تواند یک ابزار سرویس دهی به مشتری باشد و به شما امکان می دهد فوراً به مشکلات یا سؤالی که ممکن است مانع خرید باشد پاسخ دهید.

مشکلات

نکات مربوط به رسانه های اجتماعی:

     

  • سایت های رسانه های اجتماعی خود را با عاقلانه انتخاب کنید – بهتر است مشاغل کوچکتر روی چند کانال انتخاب رسانه های اجتماعی تمرکز کنند. Anymore و شما ممکن است وقت برای مدیریت همه آنها نداشته باشید. تنها کانالهایی که باید از آنها استفاده کنید ، مشتریانی است که شما از آنها استفاده می کنید.
  •  

  • از تجزیه و تحلیل رایگان بهره ببرید. کانال های اصلی رسانه های اجتماعی مانند لینکدین ، Facebook و Twitter خلاصه ای را سریع و آسان برای درک چگونگی عملکرد پست ها و صفحات شما ارائه می دهند.
  •  

  • با تأثیرگذار اصلی در صنعت خود شناسایی کنید و با آنها درگیر شوید. کسانی که نمره Klout بالایی دارند مکان بسیار خوبی برای شروع هستند. هدف این است که در نهایت افرادی با حضور گسترده در رسانه های اجتماعی بتوانند محتوای شما را به اشتراک بگذارند. اما در ابتدا باید کاری کنید که رابطه برقرار کنید – سعی کنید پیشنهادی را ارائه دهید و / یا محتوای آنها را به اشتراک بگذارید.
  •  

  • از یک برنامه زمانبندی مانند Hootesuite یا Buffer برای تعیین پست های خود برای ارسال در طول روز استفاده کنید. زمانهایی را انتخاب کنید که بیشترین میزان ترافیک و تعامل در رسانه های اجتماعی را در اختیار شما قرار دهند.

می خواهید اطلاعات بیشتری کسب کنید؟

در اینجا چند وبلاگ رسانه های اجتماعی به ارزش نشانک گذاری برای خواندن آینده وجود دارد:

     

  • مشابل http://mashable.com/categ/social-media/
  •  

  • بررسی کننده رسانه های اجتماعی http://www.socialmediaexaminer.com/
  •  

  • رسانه های اجتماعی امروز http://www.socialmediatoday.com/
  •  

  • جف بولاس http://www.jeffbullas.com/

در طی چند هفته آینده با ما در ارتباط باشید تا برخی از نکات بازاریابی ایمیل با صرفه را برای شما توضیح دهیم که مشاغل کوچک می توانند پیاده سازی کنند.

قبل از شروع سفر به یادگیری دیجیتال خود ، ممکن است بخواهید مهارتهای دیجیتالی خود را آزمایش کنید. می توانید تست دیجیتال تشخیصی ما را به صورت رایگان انجام دهید. برای تکمیل ۱۵ دقیقه زمان لازم است و به شما امکان می دهد دانش خود را در زمینه های اصلی سئو ، PPC ، Email ، Display ، Social ، Mobile و Analytics آزمایش کنید. پس از اتمام شما یک نمره فردی به همراه چند پیشنهاد در مورد مراحل بعدی برای سفر به یادگیری دیجیتالی دریافت خواهید کرد.