برای داشتن یک مدیر پروژه دیجیتال به چه مهارت هایی نیاز دارم؟

برای داشتن یک مدیر پروژه دیجیتال به چه مهارت هایی نیاز دارم؟

شغلی در بازاریابی می خواهید اما مطمئن نیستید که کدام نقش برای شما مناسب است؟ در وبلاگ امروز ، ما بحث خواهیم کرد که منظور از داشتن یک مدیر موفق پروژه دیجیتال چیست. این نقش دانش بازاریابی را با مدیریت حساب ، استراتژی و مهارتهای اجرایی ترکیب می کند تا ترکیب کاملی برای افرادی که بسیار سازمان یافته ، با انگیزه و لذت بردن از هدایت دیگران و ملاقات های مهلت هستند ایجاد شود.

دیجیتال

مدیر پروژه دیجیتالی به نام هر نام دیگر

طبق گفته DigitalProjectManager.com ، عنوان مدیر پروژه دیجیتال (Nether) را می توان مدیر پروژه وب ، مدیر پروژه بازاریابی دیجیتال ، تولید کننده وب یا تولید کننده دیجیتال نیز نامید. طبق گفته Glassdoor.com ، متوسط ​​حقوق ملی برای Nethers در آمریکا ۶۳۱۷۴ دلار در ایالات متحده است ، که حقوق سالانه به بیش از ۹۳،۰۰۰ دلار در سال می رسد ، با حقوق بسته به محل و تجربه.

دلار

مدیران پروژه های دیجیتال ، به ساده ترین معنا ، کارها را در یک دنیای دیجیتال تضمین می کنند. آنها اطمینان حاصل می کنند که برنامه عمل دیجیتال طبق برنامه ای که آنها ارائه کرده اند اجرا شود. یک مدیر پروژه دیجیتال غالباً منابع آنلاین یک برند (از جمله مطالبی مانند کتابهای الکترونیکی ، فیلم ها ، رسانه های اجتماعی و غیره) و منابع انسانی (طراحان ، کپی نویسان ، بازاریابان ایمیل و غیره) را برای ایجاد کمپین های بازاریابی کارآمد ایجاد می کند. Nethers ایده های بازاریابی دیجیتال خام را به یک برنامه عملی بر اساس هدف (های) استراتژیک شرکت تبدیل می کند. ایده این است که ایده های پیچیده را به کارهای واضح و مشخص تعریف کنید. طبق گفته های Wrike.com برخی وظایف عمومی برای Nethers شامل موارد زیر است:

ایده

     

  • پیش نویس برنامه های جلسه و یادداشت های جلسه
  •  

  • وظایف پروژه را اختصاص داده و برنامه ریزی کنید
  • برنامه ریزی

     

  • برنامه های جلسات و جلسات پروژه منجر شود
  •  

  • اعضای تیم پروژه را رهبری و مستقیم کنید
  •  

  • برنامه ها و بودجه های پروژه را تهیه و نظارت کنید
  •  

  • محدوده پروژه را مدیریت کنید
  •  

  • QA همه تحویل پروژه
  •  

  • به پیشنهادات و نقل قول های مشتری کمک کنید
  •  

  • ساخت گزارشات پروژه
  •  

  • موفقیت پروژه را ارزیابی و ارزیابی کنید

چه مهارتهایی به بازاریابان پروژه های دیجیتال نیاز دارند؟

ما به طور خلاصه به تعدادی از مهارتهای عمومی که مدیران پروژه های دیجیتال بطور منظم از آنها استفاده می کنند اشاره کردیم ، اما بسیاری از مهارتهای دیگر نیز وجود دارد که به افراد کمک می کند تا در این موقعیت موفق شوند ، از جمله هفده فهرست زیر.

۱ ٫ نسخه نویسی و ویرایش

تقریباً در هر موقعیت بازاریابی نیاز به مهارت نوشتن و ویرایش در “محتوای پادشاه” امروز وجود دارد ، و بازاریابان پروژه های دیجیتال نیز از این قاعده مستثنی نیستند. مهم نیست که چند نفر در تیمی که پروژه خود را مدیریت می کنید حضور داشته باشند ، زمان از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود و به احتمال زیاد شما نیاز دارید حداقل یک نسخه سریع از مطالب جدید تهیه کنید. حتی ممکن است شما نیاز به انجام مقالات نوشتن نسخه برداری داشته باشید. شما همچنین نیاز به برقراری ارتباط موثر با مشتریان و فروشندگان دارید ، بنابراین امکان نوشتن ایمیل های شفاف و مختصر که مردم بتوانند به راحتی آن را درک کنند مهم است. سرانجام ، برای ارتباط نویسندگان و طراحان ، حداقل به درک درستی از طراحی و شیوه های محتوا نیاز دارید. بگذارید آنها به نقاط قوت خود بچسبند – شما همه را در مسیر نیاز خود حفظ خواهید کرد و در صورت لزوم به آنها کمک خواهید کرد.

۲-حل مسئله

حل مسئله بخش مهمی از فعالیتهای روزمره یک جنبش مقامی است. این نقش شامل وظایفی است که نمونه ای از اکثر مشاغل مدیریت پروژه است ، از جمله برنامه ریزی زمان بندی ، ردیابی بودجه و مدیریت دامنه بلکه دارای مسئولیت هایی است که بعضی اوقات با مدیران محصول مانند برنامه ریزی و آزمایش ویژگی ها همراه است. مشکلات زیادی برای حل وجود دارد و هیچ روزی همان نخواهد بود!

مشکلات

۳ ٫ HTML / CSS

HTML / CSS دو زبان اینترنت هستند. امکان نوشتن در HTML به Nethers امکان می دهد تا به طراحان یا برنامه نویسان کمک کنند. بسیاری اوقات ، کارهای ساده ای مانند اضافه کردن متن ، قالب بندی متن و اضافه کردن فیلم های جاسازی شده می تواند به کاهش فشار برنامه نویسان مشغول کمک کند. اگر HTML را نمی دانید ، برای شروع lynda.com یا Codeacademy.com را امتحان کنید.

۴ Media رسانه اجتماعی

جای بحث دارد که هرکسی که در بازاریابی فعالیت می کند ، باید مدتی از دانش رسانه های اجتماعی برخوردار باشد. مدیران پروژه های دیجیتالی ، به طور خاص ، باید محدودیت های محتوای هر پلتفرم رسانه اجتماعی و چگونگی استفاده از ابزارهای رسانه های اجتماعی مانند انتشار سیستم عامل هایی مانند Hootsuite و سیستم عامل های تحلیلی مانند به سادگی را درک کنند.

۵ ٫ FTP

بسیاری از شرکت ها از پروتکل انتقال پرونده (FTP) برای اتصال به سیستم فایلها و سرورها بصورت محلی و آنلاین استفاده می کنند. اکثر مردم نحوه استفاده از سرویس اشتراک عمومی ابر را درک می کنندمانند Dropbox ، اما دانش در مورد FTP به عنوان مدیر پروژه مؤثر است. حتی اگر شرکت شما از خدمات FTP برای به اشتراک گذاشتن پرونده ها استفاده نمی کند ، به احتمال زیاد برخی از فروشندگانی که با آنها کار می کنید. برخی از برنامه های محبوب FTP شامل File Zilla ، Cyberduck و انتقال هستند.

۶ – مهارت های مذاکره

آخرین مهلت ها نان و کره ای از Nethers است. یک مدیر پروژه عالی می داند که چگونه با تیم های داخلی ، فروشندگان خارجی و مشتری ها کنترل کند تا مهلت ها را کنترل کند و تغییرات دامنه را مدیریت کند. اتحادیه های بین المللی باید بتوانند با موفقیت مذاکره در مورد جدول زمانی ، نرخ ها ، قراردادها و انتظارات انجام دهند.

۷ ٫ گزارش و تجزیه و تحلیل

همه مدیران پروژه دیجیتال باید بتوانند داده ها را جمع آوری و تفسیر کنند. اولین پلتفرمی که Nethers باید پیمایش را یاد بگیرد ، گوگل Analytics است. راهنمای گام به گام و دوره آنلاین رایگان گوگل این کار را آسان می کند. شما حتی می توانید برای اعتبار بیشتر صنعت مجوز شوید. همچنین باید نحوه استفاده از هر یک از ابزارهای تحلیلی را که شرکت شما استفاده می کند بیاموزید.

۸ ٫ توجه به جزئیات

به نظر می رسد واضح است ، اما توجه به جزئیات برای مدیران پروژه فوق العاده مهم است. بدون نگاه گذشته از این افراد ، بسیاری از کمپین ها با موضوعات واضح مانند خطاهای املایی ، پیوندهایی که کار نمی کنند یا سفرهای کاربری دارای عیب و نقص است ، انجام می شود.

۹ ٫ دانش سئو

همه شرکت ها می خواهند محتوای آنها در صفحه اول Google باشد. توانایی کمک به شرکت شما برای دستیابی به رتبه های بهتر یک مهارت عالی برای داشتن است. بهینه سازی موتور جستجو به شما کمک می کند تا مشتریان خود را به مطالب عالی متصل کنید. بعضی اوقات نویسندگان کپی رایت و دیگر اعضای تیم بازاریابی فراموش می کنند که سئو را جزئی از فرایند خود قرار دهند ، اما با کمک شما – آنها نمی توانند!

SEOmoz به عنوان یک سرویس (SaaS) یک سایت و نرم افزاری عالی برای شروع یادگیری و بهینه سازی محتوای شرکت برای سئو است.

۱۰ erst درک روشهای رسمی مدیریت پروژه

به طور معمول ، مدیران پروژه از روشهای خاصی برای مدیریت پروژه ها از منظر چرخه چرخه استفاده می کنند. در صورتی که قبلاً آن را ندارید ، تجربه روشهای متفاوتی مانند Agile ، Scrum و Waterfall را دارید. همه پروژه ها از نظر نیازها و پیچیدگی های آنها متفاوت هستند ، اما درک حداقل یکی از دو روش شناسی برای اکثر موقعیت های مدیریت پروژه ضروری است. دانستن چگونگی استفاده از ابزارهای مدیریت محبوب پروژه مانند Basecamp و Liquid Planner نیز به عنوان مدیر پروژه باعث افزایش ارزش شما خواهد شد.

۱۱ Building ساختمان روابط

آیا از کار کردن با بسیاری از افراد مختلف و ایجاد روابط لذت می برید؟ شما بعنوان یک مربی حرفه ای بعنوان مدیر ارشد و مدافع تیم داخلی خود خدمت می کنید. دست زدن به ارتباطات مشتری ، بازخورد داخلی و کار مفید در برنامه ها و برنامه ها امری عادی نیست. با استفاده از این فرآیند ، شما در معرض بسیاری افراد خلاق ، پرشور و با استعداد قرار خواهید گرفت و با هر نوع شخصیت و سبک ارتباطی کار خواهید کرد.

۱۲ ٫ دانش سیستمهای مدیریت محتوا

دروپال ، WordPress و ExpressionEngine سه سیستم مدیریت محتوای پرطرفدار هستند که Nethers باید آنها را درک کند. آنها بسیار شبیه به هم هستند ، بنابراین وقتی تئوری یکی از آنها را پشت سر بگذارید ، تنظیم می شوید. باید بتوانید محتوا را ایجاد کنید ، ویرایش و منتشر کنید و تصاویر را درج کنید تا در طولانی مدت در برنامه نویسان صرفه جویی شود.

۱۳ ٫ امکان سازگاری

آیا شما از تغییر راحت هستید؟ اگرچه ممکن است بخواهید برنامه پروژه “عالی” را تهیه کنید و آن را به اتمام برسانید ، این اتفاق بندرت اتفاق می افتد. مهلت ها تغییر می کنند ، ایده های جدید ظاهر می شوند ، فناوری مشکلات و نیازها را تغییر می دهد. شما نیاز دارید که با نگرش مثبت بتوانید با مسائل نوظهور روبرو شوید و تیم خود را به سوار شوید.

۱۴ ٫ مهارتهای ارائه

ДПМ های بزرگ خود را از همکاران متوسط ​​خود با مهارت های داستان نویسی عالی و نمایش عالی جدا می کنند. اگرچه در طراحی اسلایدهای پاورپوینت تا حدودی مهارت لازم را دارید ، داشتن یک ارتباط عالی بسیار مهم است. این چیزی است که افراد به خاطر می آورند ، و هنگامی که شما یک تیم را بر روی یک پروژه هدایت می کنید ، باید با اطمینان بتوانید این کار را انجام دهید.

۱۵ ons مسئولیت مالی

شرکت ها با کلمات عالی و یا طراحی جذاب اجرا نمی شوند. آنها فروشهایی را انجام می دهند که این روشهای بازاریابی به ارمغان می آورد. یک مدیر پروژه دیجیتال باید حاشیه سود شرکت و بودجه بازاریابی شرکت و تأثیر زمانی را که کارمندان در پروژه داخلی می گذرانند درک کند.ts در خط پایین است. آنها باید این ایده ها را بطور روزمره و در هنگام برنامه ریزی و تهیه منابع از کارها و پروژه های خاص در ذهن داشته باشند.

۱۶۶ ٫ چشم انداز مثبت

چشم انداز مثبت بخش مهمی از مدیر پروژه دیجیتال بودن است. Nethers چسب است که تیم ها و پروژه ها را در کنار هم نگه می دارد. هنگامی که این پروژه طبق برنامه ریزی پیش رفت ، ممکن است افراد ستایش سایر اعضای تیم را جمع کنند و وقتی اوضاع بد پیش می رود ، شما اولین کسی خواهید بود که مورد توبیخ قرار می گیرید. باید حتی در سخت ترین شرایط لبخند بزنید.

۱۷ ٫ فناوری و بازاریابی لینگو

صحبت کردن با “زبان” صحیح (معمولاً زبان و بازاریابی بازاریابی و فناوری برای Nethers) به شما کمک می کند تا بیشتر آنچه را که مخاطبین می گویند درک کنید تا بتوانید در مکالمه مشارکت کنید و به طور موثری پیامها را به دیگران ارتباط دهید.

برای شروع ساخت رزومه خود آماده هستید؟ بیاموزید که چگونه با دوره های معتبر بازاریابی دیجیتال خود در هر نقش بازاریابی موفق شوید.

Share