چرا قواعد آموزش محتوای اجتماعی

وقتی صحبت از محتوا در رسانه های اجتماعی می شود ، جمله “همه انجام می دهند” در حقیقت است. طبق گفته غول curure Curata ، بازاریاب های برتر کلاس از ترکیب بازاریابی محتوا از ۶۵٪ محتوا ایجاد شده و ۲۵٪ محتوای تصحیح شده استفاده می کنند و تقریباً در هر مشاغل نوعی درمان را انجام می دهد. در حقیقت ، معیار این شرکت در سال ۲۰۱۴ نشان داد که تنها ۵٪ مشاغل از تاکتیک های آموزشی استفاده نکردند. بنابراین اگر صلاحیت یک نیاز اساسی برای بازاریابی است – چرا هر شرکتی از آن استفاده نمی کند تا با تمام توان خود استفاده کند؟

بازاریابی محتوا

آموزش محتوا چیست ، و کجا انجام می شود؟

بسیاری از مارک ها برای تبلیغ اخبار صنعت ، از آموزش محتوا در وب سایت ها و وبلاگ های متعلق به خود استفاده می کنند ، اما رسانه های اجتماعی پلتفرم بازاریابی است که در آن بیشترین وقایع را تغییر می دهد. آموزش محتوای رسانه های اجتماعی زمانی اتفاق می افتد که یک بازاریاب تمام مطالب جالب را بصورت آنلاین فیلتر کرده و بهترین اخبار ، فیلم ، تصاویر و غیره را به اشتراک بگذارد و به صورت آنلاین در شبکه های اجتماعی یک شرکت پیدا کند. همانطور که رویت بارغاوا در مانیفست متن محتوا می نویسد ، بازاریابهایی که محتوای خود را تبلیغ می کنند “ابزار و نظم بیشتری را به شبکه های اجتماعی می آورند. با انجام این کار ، آنها به اضافه کردن صدا و دیدگاه به سازمانها و شرکتهایی که می توانند آنها را با مشتریان متصل کنند ، کمک می کنند – ایجاد یک گفتگوی کاملاً جدید بر اساس محتوای ارزشمند و نه فقط پیام های مارکتینگ ایجاد شده توسط برند. “

مزایای آموزش محتوا

گذشته از اینکه ارزش محتوا به شما مشتریان ارائه می دهد ، می تواند به نفع برند شما نیز باشد. وقتی مشتریان شما را به عنوان یک رهبر در صنعت مشاهده می کنند ، احتمالاً محصولات و خدمات شما را خریداری می کنند. مارک های B2C می توانند از مطالب سرپرستی خود در شبکه های اجتماعی مانند پینترست و اینستاگرام استفاده کنند تا پیروان جدید کسب کنند و شخصیت های خود را با پست های ارزشمند ویروسی به نمایش بگذارند. بازاریابان بزرگ تکه ای از مارک شخصی خود را بر روی مقاله ها و تصویرهایی که با آنها به اشتراک می گذارند ، با نظرات ، CTA یا پیوندهایی به سایتهای شرکت خودشان اضافه می کنند. تصویر بالا از Curata را به عنوان نمونه مشاهده کنید.

محتوای خوب و جذاب ، خوانندگان را به خود جذب می کند و اغلب تعاملات اجتماعی زیادی مانند لایک و بازتوییت ایجاد می کند. یک مثال؟ Expo Comic Mx برای دستیابی به نتایج بهتر از صفحه فیس بوک خود ، محتوای محتوا را پذیرفته است. این برند با استفاده از عکس های کریستینا الکساندرسون عکسی را منتشر کرد که نشان می داد یک خانواده شاد Stormtrooper است. این عکس بیش از ۱۳K لایک ، ۷۵۶ نظر و بیش از ۷۰۰۰ اشتراک به دست آورده است.

پنج نوع محتوای سرآمد

امروز ما تأثیرات داریم. در گذشته ، متصدیان دیگری داشتیم که منابع صحیحی برای اشتراک گذاری با توده ها ، در مکان هایی مانند کتابخانه ها ، موزه ها و دانشگاه ها می دانستند. امروز پنج نوع محتوای مجاز وجود دارد.

     

  1. مصالحه عبارت است از ترسیم مطالب مرتبط با موضوع در یک مکان واحد. این رایج ترین شکل کارآزمایی و اساس بسیاری از خدمات آموزش محتوای موجود برای استفاده یا خرید است.
  2.  

  3. تقطیر “سر و صدای” کلی در مورد یک موضوع را گرفته و آن را به مفهوم اصلی آن کاهش می دهد. بهترین موارد آموزش محتوای اجتماعی را می توان در این تعریف فهرست بندی کرد.
  4.  

  5. ارتفاعات هنگامی اتفاق می افتد که متصدیان از میزان زیادی از مطالب روزانه بینش یا گرایش عمومی تری تهیه کنند.
  6.  

  7. مش ها برای ایجاد یک دیدگاه اصلی جدید محتوای مختلفی را در مورد یک موضوع ادغام می کنند.
  8.  

  9. Chronology صحیح محتوای تاریخ نگاری است. به طور معمول این روش شامل ارائه یک جدول زمانی از اطلاعات سرآمد برای نشان دادن تکامل یک موضوع خاص است.

چه کسی خوب کار می کند؟

برندها و افرادی که بهترین روشهای درمانی را برای انواع روشهای ذکر شده در بالا تجسم می دهند شامل موارد زیر است:

     

  • AJ Kohn در توییتر
  •  

  • گای کاوازاکی و جورج تکی در فیس بوک
  •  

  • جوآنا لرد در Pinterest
  •  

  • Starbucks در اینستاگرام
  •  

  • خود YouTube در YouTube
  • >

به خاطر داشته باشید که نباید بدون توجه به مارک شخصی خود ، صفحات رسانه های اجتماعی خود را با محتوای تغییر یافته سیل کنید. باید تعادل در هر دو پست ایجاد شده و یا سرپرستی / اشتراکی / دوباره توییت وجود داشته باشد.

چگونه بهترین محتوای را پیدا می کنید؟

اکنون که می دانید برای به دست آوردن نام و محصولات خود در آنجا به مطالب قانع کننده و به موقع نیاز دارید (و نمونه هایی از چگونگی انجام این کار را دیده اید) ، وقت آن رسیده است که مانند ناشر فکر کنید و یک استراتژی تدوین محتوا تهیه کنید که تیم بازاریابی کامل شما بتواند موافق. در استراتژی رسانه های اجتماعی خود ، باید برنامه ریزی کنید که محتوای تقسیم شده محتوای / متعلق به سحر و جادو ۶۵/۳۵ را شامل شود.

برنامه ریزی

اگر قصد کمک به خودتان ندارید ، خودتان از طریق محتوا کاوش نکنید. تحقیقات می تواند ساعت ها طول بکشد. وبلاگهای برتر ، تأثیرگذارها و افراد مورد نظر را برای دنبال کردن شناسایی کنید. فیدهای RSS سایتهای مربوطه را رصد کنید و اطمینان حاصل کنید که تیم بزرگتر شما در زمینه نمایش محتوای مربوط به اهمیت و ارزش درگیر است. محتوای انتخاب شده را در کنار محتوای ایجاد شده خود در یک تقویم محتوا قرار دهید. در صورتی که به اندازه کافی روی موضوع اصلی متمرکز شده باشید ، می توانید از نمایه توزیع محتوای محتوای انتخاب شده و ایجاد شده خود لذت ببرید.

وب سایت های محتوای محتوا برای سال ۲۰۱۷

     

  • BagTheweb – BagTheWeb به کاربران کمک می کند تا محتوای “کیف” را برای جمع آوری ، انتشار و به اشتراک گذاری مطالب از هر وب سایتی تغییر دهند.
     
  • BuzzSumo – BuzzSumo سکوی درمانی سنتی شما نیست ، اما می تواند بسیار مفید باشد. Buzzsumo به کاربران این امکان را می دهد تا هر کلمه کلیدی یا دامنه ای را تایپ کنند و یک لیست مرتب از بالاترین محتوای اشتراکی پیرامون آن موضوع فراهم می کند. می توانید بر اساس محدوده تاریخ ، نوع محتوا (پست مهمان ، اینفوگرافیک ، فیلم و غیره) مرتب سازی کنید ، هشدارهایی تنظیم کنید ، به بک لینک های تأثیر گذار مراجعه کنید و موارد دیگر. از آنجا که قطعات در حال حاضر بسیار محبوب هستند ، به احتمال زیاد مخاطبان شما نیز از آنها لذت خواهند برد. آنچه در مورد “نتیجه بازاریابی محتوا” برای سه نتیجه اول ما به دست آمده است: مثال اول دارای سهام ۴٫۲k است.
  • بک لینک

BuzzSumo نسخه رایگان دارد که نسخه پرداخت شده آن حدود ۹۹ دلار در ماه شروع می شود.

دلار

     

  • CliClap – گاهی اوقات متقاعد کردن رهبری بازاریابی برای شما دشوار است که صلاحدید می تواند کارهای بزرگی را برای شرکت شما انجام دهد. CliClap را وارد کنید ، که این توانایی را به کاربران می دهد تا بتوانند CTA های خاص خود را به هر قطعه محتوای تصحیح شده اضافه کنند. این محصول در حال حاضر در بتا است و در زمان این وبلاگ رایگان است.
  •  

  • Curata – Curata به بازاریابان کمک می کند تا با استفاده از ابزارهای مبتنی بر وب ، حداکثر تلاشهای خود را در زمینه تصحیح محتوای خود انجام دهند تا به راحتی بتوانند محتوای آنلاین را پیدا کنند ، سازماندهی و به اشتراک بگذارند. Curata در شرکت های بزرگ B2B هدف قرار گرفته است و برنامه ریزی های آن با ۳۴۹ دلار در ماه شروع می شود ، اما می تواند برای مشاغل B2C نیز مفید باشد.
  •  

  • Feedly – Feedly یک خواننده CSS ساده است که همه چیز را با ظرافت ترکیب می کند ، بنابراین می توانید مطالب را از سایت های مورد علاقه خود بخوانید و به اشتراک بگذارید. به راحتی می توانید محتوا را در تابلوها و محتوای پرچم ها ترتیب دهید تا بعداً بخوانید و سوء استفاده از محتوای دستی را حذف کنید. Feedly در نسخه های رایگان و پولی عرضه می شود – همه اینها بسیار مقرون به صرفه هستند.

     

  • Flockler – ترسیم از رسانه های اجتماعی و وب ، انتشار فیلم ها ، عکس ها و متن ها ، Flockler به شما امکان می دهد تا برای یک موضوع خاص ، رویداد ، شخص یا شغل خاص انتخاب کنید. از ۴۹ یورو تا ۴۹۹ یورو در ماه متغیر است.
  •  

  • Paper.il – مقاله وب وب را به موضوع شما مرتبط می کند و برای سایت های رسانه های اجتماعی ، تبلیغات روزنامه های آنلاین و خبرنامه های ایمیل کار می کند. پس از راه اندازی مجوز ، به صورت خودکار به روز می شود. نسخه های رایگان و پولی در دسترس هستند.
  •  

  • Pearltrees – هر آنچه را که دوست دارید در وب ، از جمله فیلم ها ، پرونده ها و موارد دیگر ، جمع آوری ، سازماندهی و به اشتراک بگذارید.
  •  

  • Pinterest – اکثر مردم پینترست را به دلیل توانایی بسیار خوب این امکان را می دانند که به کاربران اجازه دهد عروسی ها و مهمانی ها را بر اساس تصاویر محصولات یا موارد الهام بخش برگزار کنند. همانطور که قبلاً نیز اشاره شد ، Pinterest می تواند مکانی عالی برای مارک های B2C باشد تا سبک و شخصیت خود را نشان دهد.
  • عروسی

     

  • پاکت پی سی – طبق گفته شرکت نیلسن ، یک فرد معمولی روزانه حدود ۱۰ ساعت در مقابل صفحه نمایش می گذرد. این زمان زیادی در سایت های خبری و رسانه های اجتماعی سپری می شود. پاکت پی سی از نشانک زدن فراتر می رود تا این منابع را در نوک انگشتان خود نگه دارید.
  •  

  • Scoop.it – ​​مبحث مورد علاقه خود ایجاد کنید ، Scoop.it وب را برای مطالب مرتبط که می توانید مجله آنلاین خود را انتخاب و انتخاب کنید ، خزنده می کند.
  •  

  • Shareist – Shareist به شما امکان می دهد وب سایت آموزشی دلخواه خود را ایجاد کنید. کشف ، ایجاد ، سازماندهی و به اشتراک گذاری مطالبی که از طریق برنامه ریزی ، تکرار و بازیافت پست ها برای مخاطبان شما مهم است.
  •  

  • Storyful – Storyful توسط روزنامه نگاران ایجاد شد که می خواستند اخبار را از “اخبار جعلی” جدا کنند.این کمک می کند تا ناشران و بازاریابان بینش و محتوای اجتماعی پیدا کنند.
  •  

  • Yourversion – YourVersion به وبلاگ ها ، توییت ها ، مقاله ها و فیلم ها در مورد موضوعات انتخاب شده شما در یک مکان می پیوندد .YourVersion به طور خودکار نشانک ها را با موضوع برای شما ترتیب می دهد.

چند سیستم عامل را انتخاب کنید که به بهترین وجه برای شما / تجارت شما کار می کنند. شما نمی خواهید بسیاری از موارد غافلگیرانه خود را انتخاب کنید ، بنابراین فقط روی موارد مفید تمرکز کنید و می توانید به شما در صرفه جویی در وقت بپردازید – نه بر روی کارهایی که کارهای اضافی اضافه می کنند و یا گیج کننده گیج کننده تر می شوند.

در نتیجه

     

  1. آموزش در رسانه های اجتماعی پادشاهی است. اگر شما شروع به انجام آن نکردید ، اکنون زمان آن رسیده است.
  2.  

  3. فراموش نکنید که عنصر “شما” / “شرکت شما” را به هر پست اضافه کنید.
  4.  

  5. همیشه منابع خود را اعتبار کنید!
  6.  

  7. همیشه ارزش خود را اضافه کنید و برای برقراری ارتباط با پیروان خود تلاش کنید. تنبل نشو!
  8.  

  9. به یاد داشته باشید که صحیح بودن در مورد تمام قالب های محتوا ، محتوای بصری گنجانده شده است.
  10.  

  11. برای ساده کردن فرآیند ، مدیریت رسانه های اجتماعی و ابزارهای تصحیح محتوا را اعمال کنید.
  12.  

  13. در طول مسیر روابط با تأثیر گذاران برقرار کنید!